  • 1. Data: 2006-01-21 22:51:20
    Temat: Jak to zaksięgować?
    Od: "news- rufio" <b...@z...com.pl>

    Od niedawna prowadzę działalność (KPiR, VAT) i jeszcze się nie spotkałem z
    takim przypadkiem, więc chciałbym zapytać o rozwiązanie problemu:
    - kupuję pewne wyroby z drewna u człowieka który ma gospodarstwo rolne a
    poza tym dorabia sobie stolarstwem. Żadnych rachunków nie wystawia, nie ma
    zgłoszonej działalności. Na podstawie jakiego dokumentu mogę wprowadzić te
    zakupy do ksiązki ?
    Wystawić jakś dowód wewnętrzny ? jeżeli tak, to czy mam na nim podawać dane
    tego wykonawcy czy wystarczy tylko cena i ilość?

    Broda

  • 2. Data: 2006-01-21 23:16:19
    Temat: Re: Jak to zaksięgować?
    Od: "wojtek" <w...@t...onet.pl>

    co robisz z tymi wyrobami - od tego zależy odpowiedź

    Użytkownik "news- rufio" <b...@z...com.pl> napisał w
    wiadomości news:dqudr4$pql$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2006-01-21 23:28:02
    Od: "news- rufio" <b...@z...com.pl>

    > co robisz z tymi wyrobami - od tego zależy odpowiedź

    Nie są przeznaczone do dalszej odsprzedaży jako "zwykły" towar.
    To są elementy używane jako część składowa większego wyrobu, albo jako
    materialy pomocnicze. Np sianko które służy do wykładania skrzynek ze
    szkłem, albo deseczki z których produkujemy np. skrzynki.

    Broda

  • 4. Data: 2006-01-23 08:16:59
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    news- rufio wrote:

> [...]
    > materialy pomocnicze. Np sianko które służy do wykładania skrzynek ze
    > szkłem, albo deseczki z których produkujemy np. skrzynki.

    Sianko: ty wystawiasz fakturę VAT-RR
    Deseczki: on wystawia ci rachunek.