  • 1. Data: 2020-04-20 11:54:11
    Temat: Jak wygenerowac mikrorachunek do oplacania ryczaltu?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wynajmująca potrzebuje dziś (20.IV) opłacić ryczałt od najmu na I kwartał 2020 - jak
    ma wygenerować nr mikrorachunku dla dokonania
    przelewu?
    US zamknięte, przez telefon podają "nr komórki koleżanki pracuje zdalnie" gdzie
    zgłasza się pod wszystkimi podanymi numerami "poczta
    głosowa t-mobile" (to taka zdalna forma picia kawki przez biurestwo).
    Czy banki zdzierają opłaty od przelewów na mikrorachunki?

  • 2. Data: 2020-04-20 12:22:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    głosowa t-mobile" (to taka zdalna forma picia kawki przez biurestwo).
    >Czy banki zdzierają opłaty od przelewów na mikrorachunki?

    Trollujesz ?

    J.

  • 3. Data: 2020-04-20 12:38:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Serio pytam, do tej pory wynajmującej taki mikrorachunek nie był do niczego
    potrzebny.
    Kolejne "ułatwienie".

    -----

  • 4. Data: 2020-04-20 12:54:21
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-04-20, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Wynajmująca potrzebuje dziś (20.IV) opłacić ryczałt od najmu na I kwartał 2020 -
    jak ma wygenerować nr mikrorachunku dla dokonania
    > przelewu?

    Przez internet:
    https://www.podatki.gov.pl/mikrorachunek-podatkowy/

> [...]
    > głosowa t-mobile" (to taka zdalna forma picia kawki przez biurestwo).
    > Czy banki zdzierają opłaty od przelewów na mikrorachunki?

    Mój nie zabiera.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 5. Data: 2020-04-20 13:27:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    OK, na szczęście więc nie potrzeba żadnych "profili zaufanych" itp.
    W adresacie przelewu nie wyskoczy własny US, lecz jakiś ogólnopolski?

    -----

  • 6. Data: 2020-04-20 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

> [...]
    > "poczta głosowa t-mobile" (to taka zdalna forma picia kawki przez
    > biurestwo). Czy banki zdzierają opłaty od przelewów na

    Ja bym wszedł w googla i wpisałbym indywidualny rachunek podatkowy
    Ale ja to mam ciągoty do komplikowania prostych spraw wiec pewnie sa sie
    łatwiej ;-PPPP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 7. Data: 2020-04-20 16:43:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ty jesteś jeden z tych pod moim starym blokiem, gdzie trzech przy piwie gogluje każdy
    w swoim w fonie zamiast gadać po próżnicy.
    Doświadczenie z goglami coraz większe, że jak wpiszę Budzik to pierwsze piętnaście
    stron będzie sklepów z budzikami.

    -----

  • 8. Data: 2020-04-20 23:52:09
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-04-20 o 13:27, ąćęłńóśźż pisze:
    > OK, na szczęście więc nie potrzeba żadnych "profili zaufanych" itp.

    Żeby dostać numer rachunku US ?!!!
    Żeby wpłacić pieniądze ?!!!!
    P.G.

  • 9. Data: 2020-04-21 07:46:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak widać w tym kraju każdy może dostać numer Twojego rachunku ;-)
    Przypomnij mi, czy np. wpłacenie za kogoś pieniędzy z tytułu grzywny lub wykroczenia
    jest zgodne z prawem, czy sprzeczne?
    Lecę po kolę i czipsy czekając na sprawy "wysoki sadzie przecież nie wiem kto za mnie
    zapłacił tamte 15 melonów podatku, a urząd
    przestał przysyłać wezwania no to nie płaciłem".

    -----

  • 10. Data: 2020-04-21 12:41:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Jak widać w tym kraju każdy może dostać numer Twojego rachunku ;-)
    >Przypomnij mi, czy np. wpłacenie za kogoś pieniędzy z tytułu grzywny
    >lub wykroczenia jest zgodne z prawem, czy sprzeczne?

    Karalne.

    >Lecę po kolę i czipsy czekając na sprawy "wysoki sadzie przecież nie
    >wiem kto za mnie zapłacił tamte 15 melonów podatku, a urząd przestał
    >przysyłać wezwania no to nie płaciłem".

    Podatku tez nie w pelni legalne.
    Ale pomylka moze sie wyjasni, bo troche watpie, aby urzad sam odeslal
    ... i wtedy sie okaze, ze podatku nie zaplaciles, a odsetki sie naleza
    mimo wezwania i to od dnia terminu naleznosci.

    J.