  • 1. Data: 2007-02-25 10:11:01
    Temat: Jak wykazać przekazanie 1% na OPP?
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Czy poza wypełnieniem pola 111 w PIT-37 trzeba jeszcze (gdzie) wykazać
    przelew wykonany na konto OPP? Myślałem o PIT/O ale to chyba nie jest
    załącznik dot. tego typu darowizn - dot. głównie Darowizny, o których mowa w
    art. 26 ust. 1 pkt 9 ustawy.

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

  • 2. Data: 2007-02-25 11:46:16
    Temat: Re: Jak wykazać przekazanie 1% na OPP?
    Od: "Bankierek" <m...@o...pl>

    Nie. Nie trzeba nic wiecej wysylac.
    Nalezy natomiast zostawic sobie "na pamiątkę" dowód przelewu kwoty z pola
    111 na OPP, na wypadek gdyby US chcial kiedys sprawdzic czy faktycznie taka
    kwota zostala przekazana na OPP.
    Pozdrawiam
    Bankierek