  • 1. Data: 2006-05-30 07:32:49
    Temat: Jak wyplacic pieniadze wlasnemu pracownikowi?
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Jak wyplacic pieniadze wlasnemu pracownikowi, aby nie zaplacic skladek ZUS?
    Pracownik zarobil dla firmy jakies tam pieniadze i chce mu wyplacic jakos
    pieniadze. Jesli bedzie to zwykla premia to ZUS pochlonie spora czesc tej
    kasy. Czy jest jakis inny sposob? Moze jakas umowa z prawami autorskimi dla
    wlasnego pracownika nioe bedzie podlegac ZUS? To pytanie juz zadawalem, ale
    nie bylo odpowiedzi. Moze tym razem ktos przeczyta post, kto jest
    zorientowany w temacie.

    Adam

  • 2. Data: 2006-05-30 07:54:19
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wyplacic pieniadze wlasnemu pracownikowi, aby nie zaplacic skladek
    > ZUS?

    W pewnej firmie pracują ludzie, którzy cytuję:
    "dysponują rzetelną wiedzą weryfikowaną na bieżąco określonymi
    procedurami wewnętrznymi i popartą certyfikatami Ministerstwa Finansów"
    Widziałem reklamę tej firmy w Twojej stopce.
    Może tam spytaj? :-)

  • 3. Data: 2006-05-31 15:46:23
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    Adamski <a...@w...pl> pisze:

    > Jak wyplacic pieniadze wlasnemu pracownikowi, aby nie zaplacic
    > skladek ZUS?

    Nie da się tego zrobić legalnie w żaden sposób (chyba, że pracownik jest
    studentem i nie przekroczył 26 lat lub jest członkiem zarządu ;-)

    --
    Nixe

  • 4. Data: 2006-05-31 17:03:41
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Nixe wrote:

    > Nie da się tego zrobić legalnie w żaden sposób (chyba, że pracownik jest
    > studentem i nie przekroczył 26 lat lub jest członkiem zarządu ;-)

    Ewentualnie nie jest pracownikiem tylko wykonuje np. jakies dzielo ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 5. Data: 2006-05-31 17:24:33
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Ewentualnie nie jest pracownikiem tylko wykonuje np. jakies dzielo ;)

    Ewentualnie jest pracownikiem, ale wykonuje "dzieło" dla zaprzyjaźnionej
    firmy.

    p. m.

  • 6. Data: 2006-05-31 17:40:53
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    mvoicem wrote:

    > Ewentualnie jest pracownikiem, ale wykonuje "dzieło" dla zaprzyjaźnionej
    > firmy.

    Ewentualnie jest pracownikiem zaprzyjaznionej firmy, i wykonuje prace na
    rzcz innej firmy;)

  • 7. Data: 2006-05-31 17:59:50
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:447DCC6D.56FB9976@gazeta.pl>
    Hikikomori San <h...@g...pl> pisze:

    > Ewentualnie nie jest pracownikiem tylko wykonuje np. jakies dzielo ;)

    Też, ale tu niestety mowa wyraźnie o pracowniku :)

    --
    Nixe