  • 1. Data: 2004-09-25 07:49:21
    Temat: Jak wystawic fakture firmie bulgarskiej?
    Od: "Xena" <x...@x...pl>

    Witam,

    Nigdy wczesniej nie mialam do czynienia
    z zagranicznym posmakiem prowadzenia DG.

    No i teraz... przykra wpadka...
    Wykonalam uslugę (22% vat), pewnej firmie.
    Wszystko odbylo sie tutaj, w Polsce, facet zamawiajacy
    był Polakiem. Zaplacili w terminie i w ogole bylam
    zadowolona, do momentu, kiedy chciałam wystawić im fakturę.

    Facet podał dane do faktury i aż musiałam usiąść,
    bo okazalo sie ku mojemu przerazeniu, ze firma jego
    ma siedzibę w Bułgarii.

    No i nie wiem co mam teraz zrobić, przecież Bułgaria
    to nie Unia. Czysta zagranica.

    1. W jakim języku wystawić fakturę? Bułgarskiego ni w ząb.
    2. Co z VAT? Czy mam go normalnie naliczyć?
    3. Na jakie inne "haczyki" zwrócić uwagę?

    Dzieki!

    Xena

  • 2. Data: 2004-09-30 20:28:15
    Temat: Re: Jak wystawic fakture firmie bulgarskiej?
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    > 1. W jakim języku wystawić fakturę? Bułgarskiego ni w ząb.

    Tylko w polskim.