  • 1. Data: 2005-01-08 22:25:43
    Temat: Jak wystawic fakture wewnetrzna i rachunek
    Od: "arkady" <a...@p...onet.pl>

    Niemiecka firma transportowa w której pracuję współpracuje z biurem
    rachunkowym.
    Jestem początkującym księgowym, a biuru zależy na wykopaniu mnie ;)
    Mam wystawić faktury wewnętrzne na zagraniczne faktury jakie otrzymujemy za
    paliwa, opłaty autostradowe.
    Jak taką fakturę wystawić i w jakim programie?
    Druga kwestia to rachunek za umowę o dzieło jaką wykonał pewnien Pan od BHP
    na rzecz naszej firmy.
    Jak ją wystawić. Jakie dane są niezbędne?

  • 2. Data: 2005-01-08 23:03:08
    Temat: Re: Jak wystawic fakture wewnetrzna i rachunek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Jan 2005, arkady wrote:
    [...]
    >+ Jak taką fakturę wystawić i w jakim programie?

    ...pyk... (to szczęka o stół "w kwestii programu").
    MY mamy wiedzieć co za programów używacie ???
    Wystawia się "normalnie".... :| (to jest dokument WEWNĘTRZNY !).

    >+ Druga kwestia to rachunek za umowę o dzieło jaką wykonał pewnien Pan od BHP
    >+ na rzecz naszej firmy.
    >+ Jak ją wystawić. Jakie dane są niezbędne?

    Ekhm... FORMALNIE to ON powinien wystawić rachunek :>
    (a ty go sprawdzić). Ja już idę sobie ;) może ktoś podsumuje
    "co ma być" (a groups.google.pl -> zaawansowane NA PEWNO ma
    w archiwach :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-01-09 09:04:24
    Od: "arkady" <a...@p...onet.pl>

    > ...pyk... (to szczęka o stół "w kwestii programu").
    > MY mamy wiedzieć co za programów używacie ???
    > Wystawia się "normalnie".... :| (to jest dokument WEWNĘTRZNY !).

    Chodzi o to że nie mamy jeszcze programu. A w wiekszości nie ma jeszcze
    wystawiania faktury wewnętrznej. A może mam wystawić ręcznie?
    Co taka faktura powinna zawierać. Jakie dane. Czy to ma być jak faktura,
    tyle że z napisem faktura wewnetrzna. Nabywcą jest nasza firma? Numery
    identyfikacyjne również?

    > Ekhm... FORMALNIE to ON powinien wystawić rachunek :>
    > (a ty go sprawdzić).

    No właśnie dlaczego mnie do tego zmuszają?

  • 4. Data: 2005-01-09 17:39:07
    Od: "melfin" <m...@t...pl>

    Użytkownik "arkady" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > BHP na rzecz naszej firmy.
    > Jak ją wystawić. Jakie dane są niezbędne?
    witam, widze że sen ci z powiek spedza ten problem i chyba zaczynasz
    panikować ;) jeśli chcesz to poślę ci kilka wzorków w arkuszach
    kalkulacyjnych .... napewno będzie łatwiej...... ale musisz podac miswój
    adres, napisz g...@t...pl lub jeśli masz gg to na 1150263

  • 5. Data: 2005-01-09 19:56:32
    Od: "auto.ok" <a...@g...pl>

    Użytkownik "melfin" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > panikować ;) jeśli chcesz to poślę ci kilka wzorków w arkuszach
    > kalkulacyjnych .... napewno będzie łatwiej...... ale musisz podac miswój

    Ja tez poprosze, jesli mozna.
    Jurek