  • 1. Data: 2005-01-06 13:11:29
    Temat: Jak zaksięgować kaseton?
    Od: "Adi" <s...@b...pl>

    Witam.
    Mianowicie zakupiłem kaseton podświetlany do firmy i zastanawiam się jak to
    księgować? Czy jako "koszty reprezentacji i reklamy" ?? Jeśli tak to program
    mi zgłasza, że nie mogę, bo nie mam prawa tak dużej kwoty nabijać. Więc jak
    to odliczyć/wpisać na kpirs??

    Pzdr. Adi

  • 2. Data: 2005-01-06 13:40:20
    Temat: Re: Jak zaksięgować kaseton?
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Adi wrote:

> [...]
    > program mi zgłasza, że nie mogę, bo nie mam prawa tak dużej kwoty nabijać.

    poczytaj to

    http://www.prawo.lex.pl/czasopisma/rnswpp/reprezent.
    html

  • 3. Data: 2005-01-06 15:11:12
    Od: "Adi" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Adi" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    program
    > mi zgłasza, że nie mogę, bo nie mam prawa tak dużej kwoty nabijać. Więc

    Dzięki bardzo. Telefon do skarbówki pomógł mi zrozumieć to wszystko :-))
    Czyli kaseton walę w "pozostałe wydatki" <jupi>

    Pzdr. Adi

  • 4. Data: 2005-01-07 08:46:19
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Adi wrote:

> [...]
    >
    > Dzięki bardzo. Telefon do skarbówki pomógł mi zrozumieć to wszystko :-))
    > Czyli kaseton walę w "pozostałe wydatki" <jupi>

    Noo. Jesli chodzi o telefon, to ..

    To co mowia mile Panie w US nie jest zrodlem prawa w RP,
    nawet nie odpowiadaja za bledna interpretacje.

    Ale bardzo czesto dobrze poradza, tylko trzeba sprawdzic..

    (to tylko takna marginesie, w omawianym przypadku jest OK)

    Boguslaw