  • 1. Data: 2005-01-06 13:42:13
    Temat: podatek!!!!czy ktoś mi może powiedzieć??
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    Mam pytanie odnośnie przyszłego rozliczenia. Otóż sytacja jest taka:
    -stałe wynagrodzenie, z którego pobierany jest podatek 19%
    - do tego umowa zlecenie z innej firmy z której również pobierane jest 19%
    Suma tych dwóch kwot przekroczy podstawę opodatkowania - (czyli ponad te
    37000 z groszami) co powoduje wejście na kolejny próg 30%
    Czy w takiej sytuacji możliwa jest dopłata do urzędu skarbowego???
    Nie znam jeszcze kwot (koszty, zaliczki), dlatego pytam tak ogólnie.

  • 2. Data: 2005-01-06 13:54:12
    Temat: Re: podatek!!!!czy ktoś mi może powiedzieć??
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Ania wrote:

> [...]
    > Czy w takiej sytuacji możliwa jest dopłata do urzędu skarbowego???
    > Nie znam jeszcze kwot (koszty, zaliczki), dlatego pytam tak ogólnie.

    Jak to MOZLIWA....
    Jaknic nie odliczysz to jest PEWNA jak smierc i podatki...

    Po to jest rozliczenie roczne, by "zsumowac"..
    Bylo sie wczesniej zastanowic i wyremontowac sobie np mieszkanie..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-01-07 07:37:32
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Ania wrote:

> [...]
    > Czy w takiej sytuacji możliwa jest dopłata do urzędu skarbowego???
    > Nie znam jeszcze kwot (koszty, zaliczki), dlatego pytam tak ogólnie.

    W trakcie roku nie spowoduje to dopłaty. Dopłata nastąpi przy
    rozliczeniu rocznym podatku