  • 1. Data: 2004-02-08 16:24:03
    Temat: Jak zaksięgować (zakupiony wcześniej prywatnie) komputer
    Od: "Mario" <z...@p...onet.pl>

    Witam,
    rozpoczynam właśnie prowadzenie działalności gospodarczej i na samym
    początku trafiłem na pewien problem. Otóż do prac w firmie chcę wykorzystać
    komputer i monitor, które zakupiłem ponad 3 lata temu a w międzyczasie
    komputer "nieco" zmodernizowałem. Jak mogę zaksięgować ten sprzęt? Czy
    powinienem sprzedać go sam sobie??? Czy też po prostu powinienem wprowadzić
    go jako majątek trwały a jako wartość tego środka trwałego podać wartość
    rynkową?
    Z góry dziękuję za pomoc.
    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz Ziemiecki

  • 2. Data: 2004-02-08 16:50:36
    Od: bromden <b...@g...pl.geen.spam>

    http://www.google.pl/advanced_group_search?q=przekaz
    anie+komputera+group:pl.soc.prawo.podatki

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 3. Data: 2004-02-09 19:32:04
    Od: "Mario" <z...@p...onet.pl>