  • 1. Data: 2002-02-04 23:23:25
    Temat: Jak złożyć złą deklarację?
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    To dotychczas łatwe zadanie (dzięki złej jakości "płatnika") jest jeszcze
    łatwiejsze.

    Wystarczy:
    - mieć pracownika (raczej pracowniczkę) na urlopie wychowawczym
    - i nie zainteresować się zmianą ustawy o Zasiłkach Społecznych (bo po co?)
    w Dz.U. z 29.12.2001
    Ustawa ta zmniejsza radykalnie podstawę składek przy urlopach wychowawczych
    (jak wiadomo, ZUS nie umiał policzyć tych składek, więc scedował to na nas)

    Pozdrawiam grupowiczów
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-02-05 02:41:50
    Od: r...@s...pik-net.pl (RoMan Mandziejewicz)

    Krzysztof-Piasecki wrote:

> [...]
    KP> co?) w Dz.U. z 29.12.2001 Ustawa ta zmniejsza radykalnie podstawę składek
    KP> przy urlopach wychowawczych (jak wiadomo, ZUS nie umiał policzyć tych

    Na dokładke, do tej chwili na pewno (dopiero co sprawdzałem), na stronie ZUSu
    jest poradnik aktualizowany ostatnio 6 grudnia, zawierający już zupełnie
    nieaktualne informacje na ten temat.
    Ale ZUS oczywiście wytrzepie płatników za błędy w deklaracjach a nie
    pracowników odpowiedzialnych za poradniki :-(

    --
    RoMan (2:484/8...@f...org)
    mailto:r...@s...pik-net.pl

  • 3. Data: 2002-02-06 08:50:23
    Temat: Re: Jak złożyć złą deklarację?
    Od: "alug" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof-Piasecki" napisał w wiadomości

    > Wystarczy:
    (ciach!)
    nie zainteresować się zmianą ustawy o Zasiłkach Społecznych (bo po co?)
    > w Dz.U. z 29.12.2001
    czy moge liczyc na link do tej zmiany?

    Pozdrawiam !
    alug