  • 1. Data: 2002-02-05 07:59:12
    Temat: plan kont
    Od: "eM." <z...@i...pl>

    Witam,

    czy ktoś z gupowiczów ma w wersji elektronicznej Nowy Zakładowy Plan Kont?
    Chodzi mi o wersję, na której można nanosić zmiany.
    Będę bardzo wdzięczny za podesłanie na priva.

    Pozdrawiam
    eM.

  • 2. Data: 2002-02-05 09:57:38
    Temat: Re: plan kont
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    > czy ktoś z gupowiczów ma w wersji elektronicznej Nowy Zakładowy Plan Kont?

    Plany kont są bardzo różne - najlepiej zobaczyć kilka i coś wybrać.
    Różnorodność powiększyła się po nowelizacji Ustawy.
    Warto więc spojrzeć do min. 2 różnych opracowań.

    Jeśli chcesz, mogę przekazać plan kont z mojego programu do Excel-a i
    przysłać Ci.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-02-06 08:18:49
    Od: "eM." <z...@i...pl>

    Witaj,

    dziękuję za odpowiedź. Sam nie jestem księgowym, a spełniam tylko prośbę
    mojego głównego księgowego.
    Wiem, że istnieje coś takiego jak uniwersalny plan kont. Coś takiego można
    zdobyć na stronkach inforu, ale w wersji pdf. - czyt. nie można sobie tego
    poprawiać. Mnie interesowała wersja, dzięki której mój księgowy będzie mógł
    sobie taki plan dostosować do swoich potrzeb.
    Jest to dokument, który wyjaśnia nie tylko układ kont, ale również sposoby
    księgowań na poszczególnych grupach i konkretnych kontach. (wybacz, jeśli
    piszę jak laik, ale nim jestem).

    Pozdrawiam
    Maciej Siembiga

  • 4. Data: 2002-02-06 16:59:15
    Od: "Samena" <s...@w...pl>

    Jeżeli ktoś z Was ma plan kont dla fundacji nie prowadzacej działalności
    gospodarczej i zwolnionej z podatku dochodowego to proszę o przeslanie na
    priva.
    Dzieki
    Samena
    s...@w...pl

  • 5. Data: 2002-02-06 17:43:15
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    eM. wrote:

> [...]
    > księgowań na poszczególnych grupach i konkretnych kontach. (wybacz, jeśli

    Nie istnieje coś takie jak uniwersalny plan kont.
    Istnieją wzorcowe plany kont, jest ich na peczki, każde wydawnictwo
    podatkowe ma za punkt honoru wydac swoj wzorcowy plan kont, z
    obszerniejszym lub mniej obszernym, lepszym lub gorszym komentarzem.
    Osobiście korzystam z planu kont z komentarzem Gierusza (zdaje sie jak
    połowa księgowych w tym kraju). Jest bardzo przystępnie i jasno napisany,
    Ostatno kupiłam nowy, dostosowany do nowej ustawy o rachunkowości.
    Do kupienia w ODDK (www.oddk.com.pl) kosztuje 100zł z groszami.
    Polecam.
    Komputerowa wersja bedzie albo uboga albo plik bedzie monstrualny.
    Porządny plan kont z komentarzem do dość gruba książka.

    Swoją drogą co to za księgowy, który nie wie gdzie tego szukać?????

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl