  • 1. Data: 2007-03-05 09:45:35
    Temat: Jaki PIT i jaki podatek?
    Od: "clhx" <c...@o...pl>

    Jaki pit trzeba wypełnić podczas likwidowania jednoosobowej działalności
    gospodarczej? Jakiś dodatkowy podatek trzeba zapłacić?

  • 2. Data: 2007-03-05 13:30:25
    Temat: Re: Jaki PIT i jaki podatek?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Mar 2007, clhx wrote:

    > Jaki pit trzeba wypełnić podczas likwidowania jednoosobowej działalności
    > gospodarczej?

    A nie wiem. W zeszłym roku było dodatkowe pole na PIT-5

    > Jakiś dodatkowy podatek trzeba zapłacić?

    Od remanentu - obejmuje pozostałe "na stanie" towary *oraz wyposażenie*.
    Liczy się toto przez "współczynnik udziału dochodu w przychodzie",
    masz tu:
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html

    Art.24.3 !

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-03-06 20:36:21
    Od: "Piotr" <t...@j...spamerow.kr>

    Użytkownik "clhx" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki pit trzeba wypełnić podczas likwidowania jednoosobowej działalności
    > gospodarczej?

    Trzeba zrobić remanent likwidacyjny i zapłacić od tego podatek (kiedyś na
    załączniku PIT-X, nie wiem jak jest po ostatnich zmianach). Napewno będziesz
    musiał złożyć jeszcze NIP-3 i jeśli byłeś płatnikiem VATu formularz VAT-Z.

    pozdrawiam