  • 1. Data: 2007-03-04 23:24:47
    Temat: PIT37 - dwie umowy o prace na pelnym etacie
    Od: "W" <u...@g...pl>

    witam
    moja dziewczyna jest nauczycielem, pracuje na dwoch pelnych etatach w dwoch
    roznych szkolach, jedna szkola jest poza miejsxcem zamieszkania tak wiec ma
    podwyzszone koszty uzyskania przychodow. Pytanie jest nastepujace: czy
    przychod, koszty uzyskania przychodzow dochod i zaliczke nalezy zsumowac i
    odpowiednio wypelnic pola 33,34,35,37 w picie 37?? jak sie postepuje w takim
    przypadku? pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-05 02:07:29
    Temat: Re: PIT37 - dwie umowy o prace na pelnym etacie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "W" <u...@g...pl> wrote in message news:esfkfm$cgv$1@news.onet.pl...
> [...]
    > czy przychod, koszty uzyskania przychodzow dochod i zaliczke nalezy
    > zsumowac i odpowiednio wypelnic pola 33,34,35,37 w picie 37?? jak sie

    przychód: zsumować
    koszty : Zsumować i przyciąć do kwoty 2.300 zł 94 gr jeśli suma wyszła
    większa.

    dochód : przychód i koszty przycięte jak wyżej
    zaliczki: zsumować

    ogólnie: skorzystać z www.pity.pl

  • 3. Data: 2007-03-05 09:14:17
    Od: "W" <u...@g...pl>

> [...]
    > większa.
    >
    > dochód : przychód i koszty przycięte jak wyżej

    dziekuje za porady

    pozdrawiam
    Wlodek