  • 1. Data: 2007-03-04 20:19:54
    Temat: Bilet imienny a PIT :)
    Od: Adam <a...@n...pl>

    Witam, powiedzcie prosze jak traktowac zapis "bilet imienny" w kosztach
    uzyskania przychodu.
    Dojezdzam do pracy dwoma autobusami, PKS i MZK. Na oba kupuje bilety
    miesieczne i sytuacja wyglada następująco: na PKS dostaje bilet miesieczny
    z imieniem, nazwiskiem i adresem, do kompletu mam legitymacje. Na MZK
    dostaje bilet z wpisanym numerem legitymacji, imienna jest tylko sama
    legitymacja.
    Dzwoniłem do dwóch urzedów skarbowych, jeden stwiedził ze bilety MZK moge
    doliczyc do kosztów uzyskania przychodu, drugi natomiast ze nie moge.

    Tak naprawde to moge czy nie moge i skąd takie rozbieżności w bądź co bądź
    chyba prostej sprawie. Osobiscie wydaje mi sie ze jak najbardziej moge, w
    koncu na bilecie MZK moge jezdzic tylko z legitymacja a ta jest imienna

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-04 22:13:15
    Temat: Re: Bilet imienny a PIT :)
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Adam" <a...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > Dzwoniłem do dwóch urzedów skarbowych, jeden stwiedził ze bilety MZK moge
    > doliczyc do kosztów uzyskania przychodu, drugi natomiast ze nie moge.

    Możesz. Z tym, że trzymaj znaczki z wpisanymi na nich nr. legitymacji.