  • 1. Data: 2007-03-04 20:11:16
    Temat: Rozliczenie dochodów z Islandii - diety
    Od: "AgaS" <g...@i...pl>

    Witam,
    W 2006 roku uzyskałem dochody wyłącznie z pracy w Islandii.
    Robię przymiarki do rozliczenia rocznego i wszystko wydaje się dość jasne
    ale... no właśnie, zawsze ale...
    Zastanawiam się nad przeliczeniem diet.
    Dochody podane są w koronach islandzkich, a diety w euro. Jak to sprowadzić
    do wspólnego mianownika? Logiczne wydaje się przeliczenie na złotówki. Z
    wynagrodzeniem nie ma problemu (wszędzie szczególowo opisuja jak tego
    dokonać), ale po jakim kursie przeliczyć euro?
    Nie mogę znaleźć nigdzie odpowiedzi.

    Dzięki za każda wskazówkę. Pozdrawiam.

    Z.

  • 2. Data: 2007-03-04 20:19:15
    Temat: Re: Rozliczenie dochodów z Islandii - diety
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "AgaS" <g...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > wynagrodzeniem nie ma problemu (wszędzie szczególowo opisuja jak tego
    > dokonać), ale po jakim kursie przeliczyć euro?

    odpowiedź jest w ustawie.
    po kursie nbp z dnia otrzymania.