  • 1. Data: 2012-01-03 16:22:41
    Temat: Jaki PIT - prowadzacy wlasna dzialalnosc
    Od: KK <n...@n...com>

    Jaki PIT wypelniam jesli od maja 2010 r do pazdziernika 2011 prowadzilem
    dzialalnosc ktora jest juz zakonczona. Do konca stycznia mam termin?

  • 2. Data: 2012-01-03 17:05:55
    Temat: Re: Jaki PIT - prowadzacy wlasna dzialalnosc
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 03-01-2012 17:22, KK pisze:
    > Jaki PIT wypelniam jesli od maja 2010 r do pazdziernika 2011 prowadzilem
    > dzialalnosc ktora jest juz zakonczona. Do konca stycznia mam termin?

    Najprawdopodobniej ten sam, ktory wypelniales za 2010.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2012-01-03 17:17:31
    Od: KK <n...@n...com>

    W dniu 2012-01-03 18:05, elephanto pisze:

    > Najprawdopodobniej ten sam, ktory wypelniales za 2010.

    nie pamietam jaki wypelnialem bo nie mam dok przy sobie

  • 4. Data: 2012-01-03 21:14:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 03 Jan 2012 18:17:31 +0100, KK napisał(a):

    > nie pamietam jaki wypelnialem bo nie mam dok przy sobie

    A pamiętasz może przypadkiem czy w 2011 wypełniałeś KPiR czy może byłeś
    na ryczałcie albo na karcie podatkowej?

  • 5. Data: 2012-01-03 21:16:40
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    > nie pamietam jaki wypelnialem bo nie mam dok przy sobie

    A pamiętasz może przypadkiem czy w 2011 wypełniałeś KPiR czy może byłeś na
    ryczałcie albo na karcie podatkowej?

    Jeśli KPiR to może wiesz także czy płacisz według skali podatkowej czy
    liniowy?

  • 6. Data: 2012-01-03 21:25:21
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    jureq w <news:jdvr7o$maj$2@inews.gazeta.pl>:

    > A pamiętasz może przypadkiem czy w 2011 wypełniałeś KPiR czy może byłeś na
    > ryczałcie albo na karcie podatkowej?

    > Jeśli KPiR to może wiesz także czy płacisz według skali podatkowej czy
    > liniowy?

    A czy to aż tak ważne jest?
    Nie wystarczy, żeby podał, że zapłacił za 2010 ponad 500 000 PLN podatku?
    ;-)

    --
    Tomasz Nycz