  • 1. Data: 2008-01-30 19:22:04
    Temat: Jaki Vat zastosować do plików pdf i filmów instruktażowych?
    Od: Arsen99 <a...@g...pl>

    Witam
    Mam pewien dylemat, gdyż mam zamiar zrobić i sprzedawać kursy.
    Kursy te będą bądź w postaci pliku pdf do przeczytania lub też filmu
    nakręconego na komputerze, np. obsługi jakiegoś programu albo gry. W
    ustawie o Vat znalazłem coś takiego :

    ex 3706 90 99 0 ex 3706 90 99
    - Filmy rekreacyjne przeznaczone w szczególności dla dzieci
    i młodzieży
    - Pozostałe filmy o charakterze edukacyjnym, naukowym lub
    kulturalnym

    ex 4911 91 00 9 ex 4911 91 00
    Pozostałe wyroby drukowane, łącznie z drukowanymi obrazkami
    i fotografiami:

    4911 99 00 0
    ex 8524
    4911 99 00
    ex 8524
    --- Pozostałe:
    - Mikrofisze lub inne nośniki informacji niezbędne dla komputerowych
    usług informacyjnych i dokumentacyjnych o
    charakterze edukacyjnym, naukowym lub kulturalnym.

    Są to produkty zwolnione z podatku. Moje pytanie czy pliki pdf albo
    filmy nakręcone na komputerze w postaci kursu obsługi programu
    podpadają pod te kategorie? Czy jednak zastosować Vat 22% ?

    Dziekuje