  • 1. Data: 2002-05-16 22:37:16
    Temat: Jaki program do firmy ?
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    Witam

    Jaki moglibyscie polecic program wspomagajacy prowadzenie dzialalnosci
    gospodarczej. Program ma obslugiwac KPiR, ewidencje przebiegu pojazdu,
    faktury Vat i wszelkie rozliczenia.
    Program powinien byc tani i pracowac pod windowsem ( ale nie koniecznie )
    Z gory dzieki za sugestie.

    pozdr.

    Sebasto

  • 2. Data: 2002-05-17 06:00:16
    Temat: Re: Jaki program do firmy ?
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Ja korzystam z programu MOJA FIRMA firmy BRIT. Potrafi on jeszcze więcej niż
    podano w zapytaniu, jest nakładką na EXCELA (samodzielnie nie może działać).
    Kosztuje bodajże coś koło 500 PLN.

    Z.K.

  • 3. Data: 2002-05-17 06:01:00
    Od: Sylwester Hendzel <s...@l...freak.pl>

    Sebasto wrote:

    > Witam
    >
    > Jaki moglibyscie polecic program wspomagajacy prowadzenie dzialalnosci
    > gospodarczej. Program ma obslugiwac KPiR, ewidencje przebiegu pojazdu,
    > faktury Vat i wszelkie rozliczenia.

    Zerknij tu - http://www.streamsoft.com.pl

    Sylwester Hendzel
    Szczecin

  • 4. Data: 2002-05-17 07:24:46
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    > faktury Vat i wszelkie rozliczenia.
    > Program powinien byc tani i pracowac pod windowsem ( ale nie koniecznie )

    Księga Express http://www.tgsoft.pl/kpir.htm

    Pełny opis http://www.kpir.tgsoft.pl
    demo video http://www.tgsoft.pl/video.htm
    wersja instalacyjna demo http://www.tgsoft.pl/download.htm

    Ogromne możliwości i profesjonalne wykonanie w cenie 50 PLN netto
    -Księga PiR
    -Zestawienia zbiorcze
    -Ewidencja wyposażenia
    -Ewidencja przebiegu pojazdów i wydatków
    -Rejestry VAT zakupu i sprzedaży
    -Rejestry VAT j.w. korekty
    -Tworzenie deklaracji PIT-4, PIT-5, VAT-7
    -"Bogata" (wiele informacji) baza kontrahentów
    -Automatycznie tworzona lista opisów operacji Księgi
    -Możliwość kodowania różnych operacji Księgi, dzięki czemu możemy wykonywać
    różnego rodzaju analizy i statystyki (coś jak konta księgowe)
    -Archiwowanie danych w formacie ZIP
    -Obsługa nieograniczonej liczby FIRM
    -Możliwość modyfikowania istniejących wydruków i tworzenia własnych za
    pomocą Generatora Raportów RAVE http://www.tgsoft.pl/rave.htm
    -Możliwość samodzielnej rozbudowy programu http://www.tgsoft.pl/instant.htm

    Księga Express PRO w cenie 204,92 netto posiada dodatkowo (na dzień
    dzisiejszy)
    -Rozrachunki z kontrahentami, wydruki należności i zobowiązań, kontrola
    płatności
    -Raporty bankowe
    -Raporty kasowe, dokumenty KP,KW
    -Wykonywanie i przechowywanie przelewów bankowych do kontrahentów, ZUS, US
    (nowy format), do siebie, wpłaty na własne konto, wpłata od kontrahenta na
    własne konto itp.
    -Ewidencja dokumentów wewnętrznych
    -Automatyczne rozliczenie miesięczne przebiegu pojazdów i wydatków
    -Wkrótce nowe atrakcyjne możliwości :)

    Programy współpracują z systemami sprzedaży http://www.tgsoft.pl/gm.htm

    Wybaczcie trochę przydługą odpowiedź, ale często ocenia się program po jego
    cenie, co w tym przypadku nie ma zastosowania (wyjątek od reguły) :-))

    Tadeusz Gołębiowski