  • 1. Data: 2002-09-20 14:50:45
    Temat: Jakie programy?
    Od: "Tomek J" <t...@s...pl>

    Mam pytanko... Jakie programy komputerowa są dopuszczone przez RP do
    prowadzenia działalności finansowej w firmach? Ewentualnie gdzie mogę
    znaleźć listę tych programów?

    Ew. odpowiedzi proszę na priva...

    Z góry dziękuję
    Tomek J

  • 2. Data: 2002-09-20 17:07:50
    Temat: Re: Jakie programy?
    Od: "Pawel" <l...@p...bajo.pl>

    Witam!

    > Mam pytanko... Jakie programy komputerowa są dopuszczone przez RP do
    > prowadzenia działalności finansowej w firmach? Ewentualnie gdzie mogę
    > znaleźć listę tych programów?

    ...moim zdaniem nie ma takiej listy (wolna amerykanka)
    Ja urzywam programu Fakturant , jestem z niego zadowolony.
    Cena niska, łatwa obsługa, mnóstwo funkcji, demo zanjdziesz na
    www.fakturant.sokaris.com.pl

    Pozdrawiam

    mlody

  • 3. Data: 2002-09-20 19:58:55
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    Użytkownik "Tomek J" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanko... Jakie programy komputerowa są dopuszczone przez RP do
    > prowadzenia działalności finansowej w firmach? Ewentualnie gdzie mogę
    > znaleźć listę tych programów?

    Nie ma takiej listy
    Ustawy o podatku dochodowym i VAT a takze rozporzadzenie w sprawie
    prowadzenia ksiegi przychodow (nie wiem jaka jest Twoja forma
    opodatkowania ) -okreslaja pewne wymagania jakie sa potrzebne dla celow
    podatkowych i jesli dany program je spelnia to wszystko jest OK.
    Znam firmy ktore doskonale radza sobie nawet z arkuszem kalkulacyjnym Excell
    :))
    pozdrawiam
    WT