  • 1. Data: 2002-09-20 08:11:36
    Temat: dzialalnosc gosp. z zmiana nazwiska - korekta zgloszen
    Od: "Marcin P." <m...@w...pl>

    Juz moja zona prowadzi dzilalnosc gosp., Jednak w zwiazku z wyjsciem za maz
    zmienila nazwisko.

    Gdzie i na jakich drukach musi to zglosic?

    US> NIP1?
    ZUS > ZZA + ZFA ?
    STAT > RG1?

    dzieki za potwierdzenie i ew. skorygowanie mnie..

    ps..a wpis do dzialalnosci dosp. tez trzeba korygowac?

    pozdr

  • 2. Data: 2002-09-20 09:04:27
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > dzieki za potwierdzenie i ew. skorygowanie mnie..
    jest OK

    > ps..a wpis do dzialalnosci dosp. tez trzeba korygowac?
    tak

    jeszcze m.in.:
    bank - właściciel konta firmowego/osobistego, karta wzorów podpisów
    bazy danych wszystkich dostawców
    (m.in operatorzy telekomy,
    właściciele wynajmowanych lokali,
    firmy leasingowe itd itp)
    dowód osobisty, prawko, paszport ;)

    > pozdr
    i również
    KTP

  • 3. Data: 2002-09-20 09:10:23
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Marcin P." <m...@w...pl> wrote in message
    > Juz moja zona prowadzi dzilalnosc gosp., Jednak w zwiazku z wyjsciem za
    maz
    > zmienila nazwisko.
    >
    > Gdzie i na jakich drukach musi to zglosic?

    Moze jeszcze rejestracja VAT

    > ZUS > ZZA + ZFA ?
    > STAT > RG1?
    >
    > dzieki za potwierdzenie i ew. skorygowanie mnie..
    >
    > ps..a wpis do dzialalnosci dosp. tez trzeba korygowac?

    Podstawa...

    A i jeszce prawo jazdy, dowod osobisty, dowod rejestracyhny samochodu,
    jesli pracuje na etacie to jescze trzeba powiadomic pracodawce boon tez musi
    do ZUS
    no i jescze w banku

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-09-20 09:28:03