  • 1. Data: 2006-06-20 21:19:44
    Temat: Jakie składki ZUS ?
    Od: "MBART" <m...@i...pl>

    Witam.

    Obecnie pracuję i równolegle prowadzę DG.
    DG prowadzę po raz pierwszy,(od miesiąca kwietnia) więc przysługują mi
    maksymalne zniżki w ZUS przez okres 2 lat.
    Opłacam ZUS wyłącznie obowiązkową składkę na ubezpieczenie zdrowotne
    (175,25zł)

    Zamierzam zrezygnować z pracy i poświęcić 100% czasu na DG.
    Ile będę musiał miesięcznie wpłacać do ZUS ? Jakie składki są obowiązkowe ?
    Ile one wyniosą przy maksymalnej zniżce ?
    Szukałem w Google, ale nigdzie tego nie zlokalizowałem.

    Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2006-06-20 21:24:56
    Temat: Re: Jakie składki ZUS ?
    Od: "Zulka" <i...@w...wp.pl>

> [...]
    > ? Ile one wyniosą przy maksymalnej zniżce ?
    > Szukałem w Google, ale nigdzie tego nie zlokalizowałem.

    a wystarczyło wejsc na strone ZUSu .. ehhhhhhh

    http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm