  • 1. Data: 2003-07-23 23:08:33
    Temat: Jest problem z Vat`em czy nie ?
    Od: "[ RaQi ]" <n...@s...com>

    witam,
    uklad jest taki. mam zamiar wykonac usluge dla firmy w USA. Wystawiam FV
    na okreslona kwote doliczam odpowiedni VAT, OK.
    W USA vatu jako takiego nie ma, a dla klienta liczy sie calkowita kwota
    do zaplaty czyli netto + 22% vatu.

    co sie dzieje z VAT`em.?

    1) jezeli nie mam FV kosztowych - domyslam sie ze oddaje fiskusowi :(
    2) jezeli mam FV od firmy polskiej - rozliczam sie i place albo nie
    place vatu
    3) jezeli mam Fakture ale od innej firmy zachodniej ktora mi wystawila
    fakture na zakup czegos.

    co sie dzieje w pkt 3 - ?? jak jest VAT rozliczany z fiskusem ?

    prosze mnie poprawic, przeciez nie moze tak byc ze jezeli nie mam faktur
    kosztowych od innych firm zachodnich, to mi vat wcina i trace na tym.

    Radoslaw

    --

    &*(RaQi??) // --: Gdzie żyją RAQI : email: studio (at) post. pl :

    : Yahoo Messenger ID: TwojeStudio | GG: 328.28.00 :
    : IAX phone number: 1(700) 616-56-51 | Voice on net: msnbc.com
    : Jabber: T...@j...org.uk |

  • 2. Data: 2003-07-24 15:58:57
    Temat: Re: Jest problem z Vat`em czy nie ?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "[ RaQi ]" <n...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > prosze mnie poprawic, przeciez nie moze tak byc ze jezeli nie mam faktur
    > kosztowych od innych firm zachodnich, to mi vat wcina i trace na tym.
    ---------------------------------------
    A czy przypadkiem nie bedzie to eksport i zastować stawkę 0% .Coś mam dziś
    ciężką głowe i jakoś trudno czytam jeśli cos motam to pewnie ktoś mnie
    poprawi.
    Pozdrawiam Wiola

  • 3. Data: 2003-07-25 23:24:24
    Od: "[ RaQi ]" <n...@s...com>

    Wiola Pikorska wrote:

    [...]

    zgadza sie. masz racje 0%, w skarbowce sie dowiedzialem.

    R,