  • 1. Data: 2003-07-24 05:20:08
    Temat: Znizka za komputer
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    Czy za rok 2003 nadal dostepna jest znizka za komputer, dla osob
    zatrudnionych na etacie.
    Jesli jest, to jak ma byc wystawiona faktura, abym do PIT'a za
    rok 2003 mogl uwzglednic znizke dla siebie i zony (bedziemy sie
    rozliczac razem).

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2003-07-24 08:28:58
    Temat: Re: Znizka za komputer - ups "ulga"
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

> [...]
    > Jesli jest, to jak ma byc wystawiona faktura, abym do PIT'a
    > za rok 2003 mogl uwzglednic znizke dla siebie i zony

    Ups. Chodzi mi o ulge. Przepraszam.

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 3. Data: 2003-08-02 08:07:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Jul 2003, ab wrote:

    >+ > Czy za rok 2003 nadal dostepna jest znizka za komputer, dla
    >+ > osob zatrudnionych na etacie.

    Nie wiem (dlatego milczałem), nie chce mi się sprawdzać :]

    >+ > Jesli jest, to jak ma byc wystawiona faktura, abym do PIT'a
    >+ > za rok 2003 mogl uwzglednic znizke dla siebie i zony
    >+ > (bedziemy sie rozliczac razem).

    Nie ma AFAIK przeciwwskazań żeby jedna faktura była na dwie osoby.
    Owszem, mogą być "trudności techniczne" (pt: "a nasz program
    nie umożliwia !") :)

    >+ Ups. Chodzi mi o ulge.

    Oczywiście.

    pozdrowienia, Gotfryd