  • 1. Data: 2003-02-21 15:54:54
    Temat: Jeszcze o vat'ie
    Od: "Agata" <s...@g...pl>

    Rzeknijcie mi tylko czy odliczając ten vat za media w miesiącu w którym
    przypada termin płatności mam kserowac sobie faktury do tego następnego i
    wpinać do miesiąca następnego? A jeśli tak to w jakiej dacie? Dacie teminu
    płatności?, skoro koszty odejmuję w miesiącu wystawienia faktury?
    Agata

  • 2. Data: 2003-02-21 16:06:46
    Temat: Re: Jeszcze o vat'ie
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Agata chwycił(a) pióro i napisał(a):
> [...]
    teminu
    > płatności?, skoro koszty odejmuję w miesiącu wystawienia faktury?

    A co wspólnego mają koszty z VAT? Masz prostą sprawę.Koszty w m-cu
    otrzymania,a VAT w m-cu w którym przypada termin płatności.
    Przy fakturze w EVAT robisz uwagę,że w KPiR jest ona na takiej to a
    takiej pozycji i święto.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 3. Data: 2003-02-21 16:38:49
    Od: "Agata" <s...@g...pl>

> [...]
    > otrzymania,a VAT w m-cu w którym przypada termin płatności.
    > Przy fakturze w EVAT robisz uwagę,że w KPiR jest ona na takiej to a

    No dobrze VAT w miesiącu w którym przypada termin płatności ale wpisując
    muszę podać datę jakąś.

    Agata

  • 4. Data: 2003-02-21 16:40:36
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymania,a VAT w m-cu w którym przypada termin płatności.
    > Przy fakturze w EVAT robisz uwagę,że w KPiR jest ona na takiej to a

    Ja kseruje faktury gdy mam za energi w rozliczaniach do zapłaty na kilka
    miesięcy .Wtedy kesro wkładam do kolejnych miesięcy i do kosztów i do
    Vat.Jakoś program FK nie bardzo ma możliwość rozbicia faktury na wiele
    miesięcy odliczenia Vat.Jak mam kontrole to sie do tego nie czepiali.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-02-21 16:47:20
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Wiola Pikorska chwycił(a) pióro i napisał(a):
> [...]
    > Vat.Jakoś program FK nie bardzo ma możliwość rozbicia faktury na wiele
    > miesięcy odliczenia Vat.Jak mam kontrole to sie do tego nie czepiali.

    Na KH to się nie znam,ale w Twoim przypadku to wychodzi że VAT odliczasz
    z ksero faktury.To Kołodce może się nie spodobać,ale skoro zapłaciłaś
    wcześniej niż odliczasz,to może z tej racji dają Ci świety spokój,którego
    wszystkim życzę.

  • 6. Data: 2003-02-21 16:49:22
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Agata chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > No dobrze VAT w miesiącu w którym przypada termin płatności ale
    wpisując
    > muszę podać datę jakąś.

    Wypada podać.Podaj datę dowolną z zakresu m-ca.Ja osobiście preferuję
    01.m-c. rok choć księguję to w momencie otrzymania.

  • 7. Data: 2003-02-21 17:18:34
    Od: "Agata" <s...@g...pl>

    Jakoś program FK nie bardzo ma możliwość rozbicia faktury na wiele
    > miesięcy odliczenia Vat.Jak mam kontrole to sie do tego nie czepiali.
    > Wiola

    A tak a propos kontroli to daleko sięgali wstecz swoimi łapczywymi łapkami?
    Agata

  • 8. Data: 2003-02-21 21:17:18
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

> [...]
    > z ksero faktury.To Kołodce może się nie spodobać,ale skoro zapłaciłaś
    > wcześniej niż odliczasz,to może z tej racji dają Ci świety spokój,którego

    -------------------------------------
    Kołodko jest dziś w necie tak zadowolony że nie zwróci uwagi na ksero mojej
    faktury.Ja nie odliczam z ksero tylko technicznie w programie nie mogę
    jednego dokumentu rozbić na 6 miesięcy a na tyle termnów płatności mam
    rozbitą jedną fakture .I dletego ją kseruje .
    Wiola

  • 9. Data: 2003-02-21 21:19:39
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Agata" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jakoś program FK nie bardzo ma możliwość rozbicia faktury na wiele
    > >

    > A tak a propos kontroli to daleko sięgali wstecz swoimi łapczywymi
    łapkami?
    > Agata
    -----------------------
    Ja mam tylko zwroty Vatu więc kontrola nie bardzo szczegółowa ale np. 1
    miesiąc wstecz .
    Wiola

  • 10. Data: 2003-02-22 10:19:13
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Wioletta Pikorska chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Kołodko jest dziś w necie tak zadowolony że nie zwróci uwagi na ksero
    > mojej faktury.Ja nie odliczam z ksero tylko technicznie w programie nie
    > mogę jednego dokumentu rozbić na 6 miesięcy a na tyle termnów płatności

    O tej kopii to tak trochę żartem wspomniałem.Swoją drogą masz jakiś
    "dziwny" program.Czyżbyś jak ZUS wczytywała dokumenty skanerem?
    A jeśli nawet to od czego są nożyczki? Nawet Kołodko chwalił się że ma
    (pewnie pożyczone ale jednak pokazał) :-)))

    > mam rozbitą jedną fakture .

    Upadła na podłogę i się wzięła i stłukła :-))).