  • 1. Data: 2003-02-21 14:47:23
    Temat: akcyza...
    Od: "Olczyk" <m...@o...net>

    witam

    kupilem samochod od firmy, ktora sprowadza samochody z zachodu.
    samochod jest z 2001 roku, sprowadzony w grudniu 2002.... firma, ktora
    sprowadzila ten samochod zaplacila clo+akcyze.. tylko, ze platnosc byla
    zrobiona w stuczniu 2003 roku i powinno byc 15%, a nie 3,1% jak zostalo
    zaplacone (reszta dokumentow celnych jest z grudnia 2002).
    faktura zakupu samochodu za granica, oraz wszelkie dokumeny celne sa na
    firme, ktora ten samochod sprowadzala... ja otrzymalem fakture zakupu od
    tejze firmy...

    czy ja w takiej sytuacji moge zostac obciazony jakimi kolwiek kosztami -
    doplaca akcyzy, itp... czy zostanie obciazona firma sprowadzajace ten
    samochod, a ja moge spac spokojnie ?

    dziekuje bardzo za odpowiedz

    pozdrawiam

    Marcin Olczykowski