  • 1. Data: 2003-10-26 22:08:17
    Temat: KOSZTY
    Od: "HALKOMP nowe technologie" <h...@p...onet.pl>

    Posiadam działalność zarejestrowaną pod moim poprzednim adresem domowym.
    Teraz mieszkam w wynajętym mieszkaniu i chcę wliczać część czynszu
    (wydzielić biuro), energii (sublicznik w pomieszczeniu), telefon i internet.
    Jak to zrobić nie zmieniając we wpisie miejsca prowadzenia działalności ??
    jakie wymogi, na jaki adres mam brać faktury ? Jeżeli musze przerejestrować
    działalnosć jak to najprościej zrobić ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-27 00:16:17
    Temat: Re: KOSZTY
    Od: "zapraszam.pl" <m...@w...pl>

> [...]
    internet.
    > Jak to zrobić nie zmieniając we wpisie miejsca prowadzenia działalności ??

    Dopisać do ewidencji drugie miejsce wykonywania. UM zwykle też mogą chcieć
    zgody właściciela lokalu lub umowy najmu zawierającej treść związaną z
    prowadzeniem tam DG.