  • 1. Data: 2005-08-03 20:06:42
    Temat: KRUS a dzialalnosc gospodarcza
    Od: "A.M." <a...@w...pl>

    Witam
    Jestem ubezpieczona w KRUS a chce otworzyc d.g. Czy bede musiala przejsc
    do ZUS? Jesli tak to czy po zakonczeniu dg moge wrocic spowrotem do KRUS?
    Moze ktos mi podpowie lub poda info gdzie szukac takich informacji w necie?
    Serdecznie dziekuje
    Anna M

  • 2. Data: 2005-08-04 05:49:54
    Temat: Re: KRUS a dzialalnosc gospodarcza
    Od: "orzech" <k...@N...gazeta.pl>

    A.M. <a...@w...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Jestem ubezpieczona w KRUS a chce otworzyc d.g. Czy bede musiala przejsc
    > do ZUS? Jesli tak to czy po zakonczeniu dg moge wrocic spowrotem do KRUS?

    Odnośnie prowadzenia działalności i ubezpieczeń:
    http://www.krus.gov.pl/document.php?id=249&pageNo=1
    http://www.krus.gov.pl/document.php?id=249&pageNo=2