  • 1. Data: 2003-10-15 19:24:36
    Temat: Kara za opóźnioną wpłatę
    Od: "szczupx" <s...@w...pl>

    Tak się złożyło że kupiłem sobie piękny samochodzik, ma wprawdzie 24 lata
    ale nawet jeździ (o dziwo!)
    Na jego doprowadzenie do stanu używalności wydałem większość funduszy, więc
    przerejestrowanie przełożyłem na później.
    I właśnie dziś postanowiłem w końcu go przerejestrować. Skierowany do Urzędu
    Skarbowego zostałem poinformowany że przekroczyłem tygodniowy termin i
    zostanie mi naliczona kara w wys. co najmniej 150 zł (1/3 wartości samochodu
    w moim przypadku!!!).
    Czy jest możliwość żeby ta kara nie została mi naliczona albo jakiś sposób
    obejścia tego? Być może uda mi się spisać jeszcze raz umowę, ale poprzedni
    właściciel już chyba złożył wniosek o wyrejestrowanie samochodu. Czy ktoś
    się może doczepić do różnych dat? Czy może w US pokazać umowę z datą
    przedwczorajszą, a w Starostwie oryginalny papier z datą sprzed ponad 2
    tygodni?
    Dziękuję za wszelkie sugestie.
    scx