  • 1. Data: 2012-03-01 08:54:08
    Temat: Kasa fiskalna i rok przestepny
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

    Witam serdecznie.
    Drukowalem dzisiaj raport mieseczny i okazalo sie, ze pomija raport dobowy z
    29 lutego (rok przestepny). Dzwonilem do firmy, ktora opiekuje sie i
    sprzedaje roznego rodzaju kasy i mowia, ze od rana maja lawine telefonow w
    tej sprawie. Kasy niby przez producentow nie zostaly przystosowany na rok
    przestepny. Ciekawi mnie, czy to dotyczy wiekszosci kas w polsce, czy tylko
    kas klientow firmy w ktorej zakupilem kase. Nie wiem czy firma nie sciemnia
    zwalajac wine na producenta, a faktycznie zadanie powinno lezyc w gesti
    serwisu kasy.
    MIX-NET
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=12679503

  • 2. Data: 2012-03-01 09:17:39
    Temat: Re: Kasa fiskalna i rok przestepny
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-03-01 09:54, MIX-NET pisze:
> [...]
    > zwalajac wine na producenta, a faktycznie zadanie powinno lezyc w gesti

    Czy możesz chociaż podać producenta kas? Albo najlepiej konkretny model.

  • 3. Data: 2012-03-01 10:34:54
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

    Użytkownik "RD" <r...@g...com1> napisał w wiadomości

    > Czy możesz chociaż podać producenta kas? Albo najlepiej konkretny model.

    Moja Elemis Mikro Plus, ale cos tam przez telefon babka gadala do drugiej ze
    tak jak w posnet. Dlatego jestem ciekawy jak duza jest skala zjawiska.

    MIX-NET

  • 4. Data: 2012-03-01 20:47:04
    Od: SDD <s...@t...pl>

    MIX-NET pisze:

    > tej sprawie. Kasy niby przez producentow nie zostaly przystosowany na rok
    > przestepny. Ciekawi mnie, czy to dotyczy wiekszosci kas w polsce, czy tylko

    To typowe w tym kraju. Drogi nie sa przystosowane do zimy, ktora nota
    bene co roku zaskakuje zdziwuonych drogowcow. Nic wiec dziwnego, ze
    29-lutego zaskakuje producentow rozmaitej elektroniki. W koncu to co 4
    lata - dla wielu to baaaardzo duzo czasu (dla politykow oraz ich
    sponsorow na ten przyklad).

    Akurat obecna ekipa sie dziwnym trafem zalapala na drugi 29 lutego za
    swej kadencji - no i efekty widac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2012-03-08 07:19:58
    Od: Torbut <n...@m...pl>

    W dniu 2012-03-01 11:34, MIX-NET pisze:
    > Moja Elemis Mikro Plus, ale cos tam przez telefon babka gadala do drugiej ze
    > tak jak w posnet. Dlatego jestem ciekawy jak duza jest skala zjawiska.
    >
    > MIX-NET

    Ja mam elemisa piko i kazali mi wydrukowac zamiast miesiecznego, raport
    okresowy. Wpisujesz od 1.02 do 29.02 i juz.