  • 1. Data: 2012-03-01 08:15:26
    Temat: pomyłka w numeracji rachunków
    Od: "cac" <c...@p...onet.pl>

    DG, KPiR, zw. z VAT (usł. medyczne), kasa fiskalna.

    Rachunki czasem wystawiam, b. rzadko, ale sie zdarza ze ktoś tam chce do
    jakiś celów. I teraz mam problem, bo rachunki drukuje z komputera, i patrze
    teraz przerażony, że w numeracji mam błąd! Brakuje mi jednego numeru (mam
    1,2,4,5... - brakuje 4). Jak to odręcić?

  • 2. Data: 2012-03-01 09:02:49
    Temat: Re: pomyłka w numeracji rachunków
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-03-01 09:15, cac pisze:
    > DG, KPiR, zw. z VAT (usł. medyczne), kasa fiskalna.
    Jak brakuje, to niewielki problem. Wystawiasz rachunek z brakującym
    numerem na szwagra (za jego zgodą) na jakąś drobną kwotę i po kłopocie.
    Jacek

  • 3. Data: 2012-03-01 23:37:26
    Od: "cac" <c...@p...onet.pl>

    > Wystawiasz rachunek z brakującym
    > numerem na szwagra (za jego zgodą) na jakąś drobną kwotę i po kłopocie.

    a oryginał paragonu fisk? przecież go nie mam bo nie istnieje?

  • 4. Data: 2012-03-02 06:02:34
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-03-02 00:37, cac pisze:

    > a oryginał paragonu fisk? przecież go nie mam bo nie istnieje?
    No to ustal, kto otrzymał paragon w okresie, gdzie jest luka, a nie brał
    rachunku i poproś o to aby mu wystawić rachunek.
    A jak nie po jedynie korekty do wszystkich rachunków po opuszczonym
    numerze na okoliczność zmiany numeru.
    Jacek

  • 5. Data: 2012-03-02 07:14:50
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-03-02 07:02, Jacek wrote:
> [...]
    > rachunku i poproś o to aby mu wystawić rachunek.
    > A jak nie po jedynie korekty do wszystkich rachunków po opuszczonym

    Wprawdzie jestem vatmanem i na rachunkach się znam, ale zgaduję że mógł
    przecież wystawić *pomylony* rachunek numer 4 i *nie* wprowadzać go do
    obrotu (czyli mieć oryginał i kopię, jeśli coś takiego przy rachunkach
    funkcjonuje).

    Wtedy odpada konieczność robienia pozornych ruchów pod postacią korekt.

    Już nie mówiąc o tym, że są duże szanse iż na wypadek kontroli
    wystarczyłoby wyjaśnienie na kartce wpięte *zamiast* rachunku numer 4.
    Coby za x lat również pamiętać dlaczego tego rachunku nie ma.

    Piotrek

  • 6. Data: 2012-03-02 07:23:52
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-03-02 08:14, Piotrek wrote:

> [...]
    > wystarczyłoby wyjaśnienie na kartce wpięte *zamiast* rachunku numer 4.
    > Coby za x lat również pamiętać dlaczego tego rachunku nie ma.

    Miało być: "Wprawdzie jestem vatmanem i na rachunkach się nie znam".

    Cancel niestety nie działa ...

    Piotrek