  • 1. Data: 2002-12-19 13:56:00
    Temat: Kasa fiskalna - jak w 2003
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Witam,
    jaki jest limit sprzedaży w 2003 roku po przekroczeniu którego kasa
    staje się obowiązkowa (dla prow. DG).

  • 2. Data: 2002-12-19 16:59:11
    Temat: Re: Kasa fiskalna - jak w 2003
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w
    wiadomości news:ttj30vkd0okdqqdfi14i2afb02kpnp4nhj@4ax.com...
    > Witam,
    > jaki jest limit sprzedaży w 2003 roku po przekroczeniu którego kasa
    > staje się obowiązkowa (dla prow. DG).

    40000 zł-dla "starych wyjadaczy" czyli tych co to wierząc "władzom"
    założyli DG i już ją prowadzą
    20000 zł- dla nowicjuszy tzn tych co nadal wierzą w dobre intencje
    naszych ustawodawców i zaczną DG w 2003r.
    Jacek

    I spójrzcie sobie tutaj
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=850&d
    ok=850.6.3.2.1.1.0.1.
    htm&nsl=850

  • 3. Data: 2002-12-19 17:31:11
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > 40000 zł-dla "starych wyjadaczy" czyli tych co to wierząc "władzom"
    > założyli DG i już ją prowadzą
    > 20000 zł- dla nowicjuszy tzn tych co nadal wierzą w dobre intencje
    > naszych ustawodawców i zaczną DG w 2003r.

    Znalazłeś gdzieś w sieci ten Dz.U. ?
    Z tego co widzę to i sejm i abc są jeszcze mocno do tyłu :-(

    > I spójrzcie sobie tutaj
    > http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=850&d
    ok=850.6.3.2.1.1.0.1.
    > htm&nsl=850

    Masz na myśli kwestię korekt ?
    Wygląda na kolejny pomysł z cyklu "jak wesprzeć przedsiębiorców".
    Że też ci ludzie mają czelność tak łżeć w żywe oczy...

    pozd.Pix

  • 4. Data: 2002-12-19 20:37:00
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Znalazłeś gdzieś w sieci ten Dz.U. ?
    > Z tego co widzę to i sejm i abc są jeszcze mocno do tyłu :-(

    Nie znalazłem bo nie szukałem.Było chyba w Rzepie,no i inne media nic nie
    donosiły o zmianach w tej materii.

    > Masz na myśli kwestię korekt ?
    > Wygląda na kolejny pomysł z cyklu "jak wesprzeć przedsiębiorców".
    > Że też ci ludzie mają czelność tak łżeć w żywe oczy...

    Być może przyjdzie czasami na siebie naskarżyć i ściągnąć na siebie
    jastrzębi wzrok US,a w zasadzie wydać wyrok na samego siebie.
    Smutne to jest niestety i szkoda że prawdziwe.Tak nam idą "na rękę"
    Jacek

  • 5. Data: 2002-12-19 20:55:56
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Nie znalazłem bo nie szukałem.Było chyba w Rzepie,no i inne media nic nie
    > donosiły o zmianach w tej materii.

    Diabeł tkwi w szczegółach, a znając sztuczki którymi tak chętnie posługuje
    się min.fin. to niestety nigdy nie wiadomo czy czegoś tam jednak nie
    wymyślili.

    Pix

  • 6. Data: 2002-12-19 21:50:40
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    > Diabeł tkwi w szczegółach, a znając sztuczki którymi tak chętnie
    posługuje
    > się min.fin. to niestety nigdy nie wiadomo czy czegoś tam jednak nie
    > wymyślili.
    Masz rację-trzeba być czujnym,a ja jakoś w tym temacie "przysnąłem" i
    zadowoliłem się doniesieniami prasy
    Jacek