  • 1. Data: 2006-05-15 09:41:29
    Temat: Kasa fiskalna w pubie
    Od: c...@w...pl

    Witam Szanownych Grupowiczów.

    Nurtuje mnie jeden problem...W niedługim czasie otworzę DG -
    konkretnie pub. Zastanawiam sie jak wygląda sytuacja z posiadaniem
    kasy fiskalnej. Do końca pierwszego kwartału były jakieś ulgi, jak
    wygląda to teraz? Trzeba ją instalować od razu, czy może dopiero po
    przekroczeniu jakiegoś obrotu? Z góry dziękujęza wszelkie
    informacje. Pozdrawiam.

    CD

  • 2. Data: 2006-05-16 14:36:18
    Temat: Re: Kasa fiskalna w pubie
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Jezeli dzialalnosc masz z tego roku (2006) to obowiazuje Cie prog 20000 pln.

    Darek