  • 1. Data: 2005-09-25 16:27:06
    Temat: Kasa mieszkaniowa, rozliczenie wydanych srodkow (US)
    Od: rmule <r...@i...pl>

    Witam,
    mam taka sprawe. Po zakonczeniu oszczedzania w KM, wiekszoscia
    zaoszczedzonych tam srodkow splacilem kredyt mieszkaniowy uzyty do
    wczesniejszego zakupu mieszkania na rynku wtornym. Za pozostala czesc i
    pieniadze z kredytu nabylem drugie mieszkanie na rynku wtornym. Rachunek
    w KM nalezal do mnie i do Zony. Mam nadzieje, ze nie podpadlem tym US.
    Nie jestem pewien jak to jest z tym "wydatkowaniem srodkow na
    zaspokojenie wlasnych potrzeb mieszkaniowych". Czy w praktyce za srodki
    zaoszczedzone w KM mozna sobie kupic dowolnie duzo mieszkan, nawet
    jezeli juz czlowiek ma gdzie mieszkac? Czeka mnie wkrotce tlumaczenie
    sie w US z wydatkowania tych srodkow, wiec chcialbym byc przygotowany
    na rozne ewentualnosci.

    POzdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.
    Robert