  • 1. Data: 2004-06-08 08:29:09
    Temat: Kasy fiskalne w przdeszkolach i szkołach ?
    Od: "karol" <k...@p...com>

    Czy to prawda, że w stołówkach przedszkoli i szkół maja byc wprowadzone
    kasy fiskalne? Dziecko do domu bedzie przychodzić z paragonem fisklanym :)
    Co sądzicie o opodatkowaniu babci klozetowych, księży którzy każdy datek na
    tacę powinni wystawiac paragon?

    Pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2004-06-08 08:37:12
    Temat: Re: Kasy fiskalne w przdeszkolach i szkołach ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello karol,

    Tuesday, June 8, 2004, 10:29:09 AM, you wrote:

    > Czy to prawda, że w stołówkach przedszkoli i szkół maja byc wprowadzone
    > kasy fiskalne? Dziecko do domu bedzie przychodzić z paragonem fisklanym :)
    > Co sądzicie o opodatkowaniu babci klozetowych,

    Już byłem w kibelku z kasą fiskalną...

    > księży którzy każdy datek na tacę powinni wystawiac paragon?

    Akurat to by mi się bardzo podobało.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl