  • 1. Data: 2006-02-28 20:38:03
    Temat: Kiedy rozliczenie z US z dochodów z zagranicy?
    Od: "Michał Tymoszuk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam. Do kiedy trzeba się rozliczyć z dochodów z zagranicy? Wiem, że zaliczki
    na podatek trzeba odprowadzać do US albo co miesiąc (do 20-go następnego
    miesiąca) albo po powrocie do 20-go miesiąca następnego po powrocie. Ale
    nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi do kiedy należy to uczynić. Czy
    standardowo do 2 maja 2006 czy dopiero po powrocie.

  • 2. Data: 2006-03-01 03:30:39
    Temat: Re: Kiedy rozliczenie z US z dochodów z zagranicy?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał Tymoszuk wrote:
> [...]
    > nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi do kiedy należy to uczynić. Czy
    > standardowo do 2 maja 2006 czy dopiero po powrocie.

    To o czym piszesz to zaliczki deklarowane na pit-53

    Podatek rozlicza się na pit-36 do końca kwietnia uwzględniając zaliczki
    płacone j.w.

  • 3. Data: 2006-03-01 07:37:31
    Od: "Michał Tymoszuk" <m...@W...gazeta.pl>

    > To o czym piszesz to zaliczki deklarowane na pit-53
    >
    > Podatek rozlicza się na pit-36 do końca kwietnia uwzględniając zaliczki
    > płacone j.w.

    Wiem. Piszę o zaliczkach i pytam o termin składania deklaracji. Czy zna może
    ktoś podstawę prawną? Co z osobą która wróci np. po dwóch latach. Czy ma się
    rozliczać co roku czy po powrocie?

  • 4. Data: 2006-03-01 13:27:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał Tymoszuk wrote:

    > Wiem. Piszę o zaliczkach i pytam o termin składania deklaracji. Czy zna może
    > ktoś podstawę prawną? Co z osobą która wróci np. po dwóch latach. Czy ma się
    > rozliczać co roku czy po powrocie?

    Podstawa jest w updof. Szukaj gdzieś na końcu.