  • 1. Data: 2006-02-28 15:47:31
    Temat: Umowa o dzielo - rachunek
    Od: t <a...@g...pl>

    Jak nalezy zaokraglic podstawe opodatkowania i zaliczke na podatek
    na rachunku do umowy o dzielo.

    Powiedzmy taki przyklad:

    kwota brutto 700
    KUP 50% 350
    Podstawa 350
    Podatek 19% 66,5 (zaokraglac do pelnej zlotowki czy nie?)

    i taki

    kwota brutto 705
    KUP 50% 352,5
    Podstawa 352,5 czy 352 ?

    Troche sie pogubilem bo mam kilkanascie rachubnkow przed soba
    podpisanych i zaplaconych(nie przeze mnie i roznie to wyglada
    a prawdziwa jest tylko jedna metoda jak mniemam?)

  • 2. Data: 2006-02-28 16:30:56
    Temat: Re: Umowa o dzielo - rachunek
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "t" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak nalezy zaokraglic podstawe opodatkowania i zaliczke na podatek
    > Podatek 19% 66,5 (zaokraglac do pelnej zlotowki czy nie?)

    Oczywiście, że do pełnej złotówki, tzn 67 zł.

    > kwota brutto 705
    > KUP 50% 352,5
    > Podstawa 352,5 czy 352 ?

    Podstawa 353 zł. Do pełnej złotówki.

    Zaokrąglenia 0,1 - 0,4 zaokrągla się 'w dół' tj. do 0
    a 0,5-0,9 'do góry' tj. do 1

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)