  • 1. Data: 2003-02-24 09:22:49
    Temat: Kołodko ratuje bezrobotnych
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    Artykuł nr 1: http://finanse.wp.pl/wiadomosc.html?&wid=629574
    "Wicepremier Kołodko otrzymał w sobotę honorową "Dźwignię" - nagrodę
    Naczelnej Organizacji Technicznej i redakcji Przeglądu Technicznego.

    Kapituła nagrody przyznała Kołodce nagrodę za uratowanie ok. 200 tys.
    miejsc pracy i poprawę kondycji finansowej ok. 60 tys. firm, dzięki
    ustawie oddłużającej polskie przedsiębiorstwa. "

    Artykuł nr 2:
    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/20030221/3
    6849/
    Sławomir Dąbrowski

  • 2. Data: 2003-02-24 13:20:32
    Temat: Re: Kołodko ratuje bezrobotnych
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    s...@s...pl wrote:
> [...]
    > miejsc pracy i poprawę kondycji finansowej ok. 60 tys. firm, dzięki
    > ustawie oddłużającej polskie przedsiębiorstwa. "

    Artykuł nr 3:

    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1341020.html

    - Nie przypuszczam, aby minister finansów rozmawiał szerzej
    o swoich propozycjach podatkowych - tak premier Leszek Miller
    skomentował informację o planowanym wprowadzeniu zerowej stawki
    podatkowej dla najbiedniejszych i obniżce dwóch najwyższych stawek

    Rząd rżnie głupa? :)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10220 dzień życia, sprawność

  • 3. Data: 2003-02-24 15:25:48
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Dariusz Jaworski chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Rząd rżnie głupa? :)

    Cały czas zresztą

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 4. Data: 2003-02-24 19:53:28
    Temat: Odp: Kołodko ratuje bezrobotnych
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    > Kapituła nagrody przyznała Kołodce nagrodę za uratowanie ok. 200 tys.
    > miejsc pracy i poprawę kondycji finansowej ok. 60 tys. firm, dzięki
    > ustawie oddłużającej polskie przedsiębiorstwa. "

    Ciekawe ilu uratuje likwidujac wszelkie ulgi i zwolnienia i wprowadzajac
    dodatkowo 50% stawke podatku...
    :)

  • 5. Data: 2003-02-25 13:53:05
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Rider" <r...@b...pl> wrote in message

    > Ciekawe ilu uratuje likwidujac wszelkie ulgi i zwolnienia i wprowadzajac
    > dodatkowo 50% stawke podatku...
    > :)

    Mnie ciekawi co dostanie za zlikwidowanie miejsc pracy w firmach, ktore
    przez niego padna.
    (i przez jego restrukturyzacje)...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-02-26 08:43:54
    Temat: Re: Re: Kołodko ratuje bezrobotnych
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Tue, 25 Feb 2003 14:53:05 +0100, "Boguslaw Szostak"
    <a...@u...agh.edu.pl> wrote:

    >"Rider" <r...@b...pl> wrote in message

    >Mnie ciekawi co dostanie za zlikwidowanie miejsc pracy w firmach, ktore
    >przez niego padna.
    >(i przez jego restrukturyzacje)...

    To zależy kto będzie dawał nagrodę.
    Sławomir Dąbrowski