  • 1. Data: 2003-02-24 11:33:53
    Temat: Płatnik
    Od: "Andrew" <a...@p...onet.pl>

    Przepraszam Was, ale mam małe pytanko. Czy u Was Płatnik pobrany ze stron Zu
    s-u tez nie chce sie zainstalowac? Bo u mnie nie chce. A plik o takim samym
    rozmiarze pobrany ze strony Prokomu instaluje sie poprawnie.
    Andrew

  • 2. Data: 2003-02-24 12:22:52
    Temat: Re: Płatnik
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrew" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
> [...]
    samym
    > rozmiarze pobrany ze strony Prokomu instaluje sie poprawnie.

    Nie używaj żadnego programu ściągającego tzw. download managera (GetRight
    itp) a Płatnik powinien się ładnie instalować, programy te mają jakąś dziwną
    skłonność to uszkadzania instalatorów Płatnika.

    Pozdrowienia
    Serwiz

  • 3. Data: 2003-02-24 13:26:25
    Temat: Odp: Płatnik
    Od: "Andrew" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Serwiz <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
    ł:b3d2re$imt$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > itp) a Płatnik powinien się ładnie instalować, programy te mają jakąś dziw

    > skłonność to uszkadzania instalatorów Płatnika.

    Bez sensu... Ale działa. :-) Dziekuje serdecznie i pozdrawiam,
    Andrzej