  • 1. Data: 2004-06-17 12:20:35
    Temat: Kompensata
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam kontrahenta, z ktorym prowadze rozrachunki w USD i EUR.
    Jakie jest Wasze zdanie o mozliwosciach kompensaty naleznosci?

    A jezeli jest taka mozliwosc, to jaki kurs bedzie wlasciwy do przeliczenia
    takiej kompensaty:
    dla naleznosci - kurs zakupu waluty przez bank z dnia kompensaty
    zobowiazania - kurs sprzedazy waluty przez bank z dnia kompensaty
    jaki kurs wykoszystac do przeliczenia jednej waluty na druga?

    Pozdrawiam
    Lukasz Goralczyk

  • 2. Data: 2004-06-17 13:44:47
    Temat: Re: Kompensata
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    Oficjalnie kurs średni NBP z dnia wystawienia dokumentu, dotyczy również
    przeliczania walut.