  • 1. Data: 2004-06-17 12:01:05
    Temat: Moment powstania obowiązku podatkowego
    Od: "anA" <a...@j...com.pl>

    Witam
    Moja firma dokonała wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów. Towar dotarł do
    nas w czerwcu, ale faktura jest wystawiona z data 31.05.2004. Towar na
    magazyn został przyjęty w czerwcu. I teraz nie bardzo wiem co z tym zrobić.
    Czy dobrze zrobię, jeżeli fakturę wewnętrzną wystawię w maju i podatek
    rozliczę w deklaracji majowej ale bez przyjęcia towaru na magazyn?

    Z góry dziękuję za odpowiedź
    Anna

  • 2. Data: 2004-06-17 13:43:17
    Temat: Re: Moment powstania obowiązku podatkowego
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    Parę salonów samochodowych w Polsce zniknęło z mapy z powodu takich
    problemów, najlepiej zwrócić się do US o wykładnię przepisów dostaniesz
    odpowiedź na piśmie i po kłopocie. Inaczej jakbyś nie zrobił ktoś się
    przyczepi, chociaż najgorszym wyjściem jest rozliczenie faktury w maju.