  • 21. Data: 2004-02-05 07:50:02
    Temat: Re: Koniec zartow - jest luty - co z DRA?
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    zmiany chyba mało istotne:
    http://www.zus.pl/niusy/k040113.htm

  • 22. Data: 2004-02-05 22:18:31
    Od: "latet" <s...@s...pl>

    > Skoro jednak musze zlozyc to DRA.... to złoże...

    A fige, nie skladam!
    Bylem dzis w SWOIM ZUS-ie, w pokoju w którym
    ongiś składałem DRA i miła starsza pani powiedziała
    mi prosto w oczy: "NIE TRZEBA"! ;-)

    Pozdrawiam,

    latet

  • 23. Data: 2004-02-05 22:38:09
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A fige, nie skladam!
    > Bylem dzis w SWOIM ZUS-ie, w pokoju w którym
    > ongiś składałem DRA i miła starsza pani powiedziała
    > mi prosto w oczy: "NIE TRZEBA"! ;-)

    A ja byłem dzisiaj w swoim, a tam już na drzwiach
    wisi informacja, iż w związku ze zmianą % DRA za
    styczeń złożyć _trzeba_ ;-)

    > Pozdrawiam,
    również
    Pix

  • 24. Data: 2004-02-05 22:43:48
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "latet" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A fige, nie skladam!
    > Bylem dzis w SWOIM ZUS-ie, w pokoju w którym
    > ongiś składałem DRA i miła starsza pani powiedziała
    > mi prosto w oczy: "NIE TRZEBA"! ;-)

    A w jakim Dzienniku Ustaw
    wydrukowali jej wypowiedź?

  • 25. Data: 2004-02-06 09:26:29
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Thu, 5 Feb 2004 23:18:31 +0100, latet wrote in nessage
    <1...@h...spray.net.pl>:

    >A fige, nie skladam!
    >Bylem dzis w SWOIM ZUS-ie, w pokoju w którym
    >ongiś składałem DRA i miła starsza pani powiedziała
    >mi prosto w oczy: "NIE TRZEBA"! ;-)

    Ja złozyłem wczoraj, po tekście DOBRZE BY BYŁO :)

  • 26. Data: 2004-02-06 09:46:55
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Thu, 5 Feb 2004 23:18:31 +0100 "latet" <s...@s...pl> pisze:

    > Bylem dzis w SWOIM ZUS-ie, w pokoju w którym
    > ongiś składałem DRA i miła starsza pani powiedziała
    > mi prosto w oczy: "NIE TRZEBA"! ;-)

    W moim ZUS-ie pani (miła i młodsza) zdecydowanie potwierdziła, że nie trzeba
    składać DRA i w mojej obecności (załatwiałem też co innego) odzieliła tekiej
    informacji przez telefon conajmniej 5 innym osobom.

    Ale na koniec dodała: ale jak pan chce to może pan złożyć!

    Zgadnijcie co zrobiłem...

    Pozdrawiam,
    PAD
    --