  • 1. Data: 2011-10-12 10:36:35
    Temat: Kontrola skarbowa fakty i mity (na wspolnej )
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    Witam!
    Tak sobie wczoraj ogladalem na wspolnej i nie bardzo mi pasowało to co
    sie tam dzialo. Otoz wparowała do biura turystycznego kontrola skarbowa
    (byl donos), i Pan twierdzil ze moze bez uprzedzenia dokonac kontroli
    jak dostana donos, czy to aby nie przeklamanie, z tego co mi wiadomo
    kontrola ma byc zapowiedziana z tygodniowym wyprzedzeniem, wyjatki sa
    miedzy innymi wtedy gdy chodzi o zwrot podatku i przy czynnosci
    niecierpiacej zwloki tyle ze tutaj to juz chyba jednak cos wiarygodnego
    powinno byc a nie anonimowy donos konkurencji, czy tak jest?

    P.

  • 2. Data: 2011-10-12 12:02:36
    Temat: Re: Kontrola skarbowa fakty i mity (na wspolnej )
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-10-12, Pendrive <P...@d...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > niecierpiacej zwloki tyle ze tutaj to juz chyba jednak cos wiarygodnego
    > powinno byc a nie anonimowy donos konkurencji, czy tak jest?

    Dla porządku: w jakiej czasoprzestrzeni dzieje się akcja tego odcinka
    serialu? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2011-10-12 14:18:05
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    > On 2011-10-12, Pendrive<P...@d...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Dla porządku: w jakiej czasoprzestrzeni dzieje się akcja tego odcinka
    > serialu? :)

    w aktualnej dlatego tez pomyslalem ze ktos nawalil w scenariuszu bo
    przypuszczam ze sporo osob moglo sie zestresowac ogladajac to.
    P.

  • 4. Data: 2011-10-12 15:28:11
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 12.10.2011 16:18, Pendrive wrote:

    > w aktualnej dlatego tez pomyslalem ze ktos nawalil w scenariuszu bo
    > przypuszczam ze sporo osob moglo sie zestresowac ogladajac to.
    > P.

    Ale ty wiesz że scenariusze to bulls**t dla mas czy może to ty żyjesz w
    innej czasoprzestrzeni ;) ?

    Tomek