  • 1. Data: 2011-10-12 14:45:09
    Temat: Ile razy można zawieszać działalność?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Zawiesiłem firmę na 2 lata a potem wznowiłem działalność. Teraz miałem
    zamiar zamknąć firmę ale w okienku powiedziano mi że znowu mogę zawiesić na
    2 lata. Czy to prawda?

  • 2. Data: 2011-10-12 14:55:03
    Temat: Re: Ile razy można zawieszać działalność?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-12 16:45, rageofhonor pisze:
    > Zawiesiłem firmę na 2 lata a potem wznowiłem działalność. Teraz miałem
    > zamiar zamknąć firmę ale w okienku powiedziano mi że znowu mogę zawiesić
    > na 2 lata. Czy to prawda?

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-10-12 16:07:30
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    > Tak.

    Ale czy nie trzeba przedtem prowadzić działalności jakiś czas, zanim sie
    znowu zawiesi?

  • 4. Data: 2011-10-12 16:40:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-12 18:07, rageofhonor pisze:

    > wiadomości news:j749o6$ubc$1@news.onet.pl...

    > Ale czy nie trzeba przedtem prowadzić działalności jakiś czas, zanim sie
    > znowu zawiesi?

    Nie trzeba. To znaczy 1 dzień powinien starczyć (pomijając może
    bezzasadny "opór" pani z jednego okienka, niedawno pisał taki jeden, kto
    tak chciał zrobić, i chyba dla św. spokoju zdecydował się na miesiąc
    odwieszenia).

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-10-12 16:51:35
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Liwiusz wrote:

> [...]
    > bezzasadny "opór" pani z jednego okienka, niedawno pisał taki jeden,
    > kto tak chciał zrobić, i chyba dla św. spokoju zdecydował się na

    Tak, tak, " Jaruzelski porwał papieża" :-)

    Nie miesiąc, tylko 4 dni. W tym czasie dokonano zakupu
    towaru, sprzedaży tegoż, odliczono VAT za trzy miechy w tył z telefonu
    i złożono VAT-7 za ten miesiąc, zapłacono całe zdrowotne i trochę
    społecznych.
    Nikt nie powie, że nie prowadzono DG
    i zrobiono to tylko dlatego, że osoba zawieszająca nie umie sama powalczyć w
    urzedach
    i musiałaby angażować mnie - a ja jestem bardzo drogi ;-O

  • 6. Data: 2011-10-12 16:57:35
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 12.10.2011 18:51, cef wrote:

> [...]
    > powalczyć w urzedach
    > i musiałaby angażować mnie - a ja jestem bardzo drogi ;-O

    ZUS za osobę współpracującą też został zapłacony ;) ?

    Tomek

  • 7. Data: 2011-10-12 17:10:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    tomek wrote:

    > ZUS za osobę współpracującą też został zapłacony ;) ?

    :-)
    Nie analizowałem nawet (nie da się dowieść współpracy)
    Ale z ciekawości: mam solidny etat i własną DG (płacę tylko zdrowotne), to
    byłaby szansa
    coś jeszcze dopłacać z tego tytułu gdyby była współpraca?
    Bo jakoś mi się nie wydaje.

  • 8. Data: 2011-10-12 17:17:59
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 12.10.2011 19:10, cef wrote:

> [...]
    > to byłaby szansa
    > coś jeszcze dopłacać z tego tytułu gdyby była współpraca?

    Społeczne faktycznie, zdrowotne chyba tak czy siak trzeba (chociaż piszę
    "z głowy" więc kto wie).

    Tomek

  • 9. Data: 2011-10-12 18:04:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-12 18:51, cef pisze:
    > Tak, tak, " Jaruzelski porwał papieża" :-)

    No tak, coś w "ten deseń" ;) Dzięki za wyjaśnienie :)

    --
    Liwiusz