  • 1. Data: 2004-02-23 18:17:45
    Temat: Kontrola skarbowa i Komputer
    Od: "KS" <ks01(usun_to)@wp.pl>

    Witam szanowną grupę

    czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy urzędnik
    skarbowy który przychodzi na kontrole skarbową do firmy
    ma prawo do przeglądania danych w komputerze czy
    tylko w dokumentach na papierze ??

    Jeżeli nie ma prawa to jakie prawo otym mówi (konkretnie)

    pozdrawiam
    KS

  • 2. Data: 2004-02-24 13:51:24
    Temat: Re: Kontrola skarbowa i Komputer
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik tosia32 napisał:

    > URZEDNIK MA PRAWO WGLĽDU W KOMPUTER JEŻELI STOI W FIRMIE LUB JEST NA
    > EWIDENCJI ?RODKÓW TRWAŁYCH. PONADTO W CZASIE KONTROLI WYMAGAJĽ WSZYSTKICH
    > LICENCJI NA UŻYWANE PROGRAMY.

    Licencje? Na jakiej podstawie???
    Od kiedy to urzędnik skarbowy ma uprawnienia policji?

    Pleść głupoty to potrafisz, a nauczyc sie używać czytnika news to juz nie.
    O prawidłowym kodowaniu nie wspomnę.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-02-24 13:55:05
    Od: "tosia32" <t...@p...onet.pl>

    URZEDNIK MA PRAWO WGLĄDU W KOMPUTER JEŻELI STOI W FIRMIE LUB JEST NA
    EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH. PONADTO W CZASIE KONTROLI WYMAGAJĄ WSZYSTKICH

  • 4. Data: 2004-02-24 14:15:08
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam

    > czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy urzędnik
    > skarbowy który przychodzi na kontrole skarbową do firmy
    > ma prawo do przeglądania danych w komputerze czy
    > tylko w dokumentach na papierze ??

    kontrolujący może żądać udostępnienia ksiąg/dokumentów w związku z zakresem
    kontroli;

    na takie żądanie podatnik powinien udostępnić stosowne dokumenty - w przeciwnym
    przypadku, może być ukarany za utrudnianie kontroli; w każdym razie - to
    podatnik decyduje co udostępnić - np. może udostępnić stosowną ewidencję na
    ekranie monitora, lub w formie wydruku;

    --
    MaciejP

  • 5. Data: 2004-02-24 14:20:24
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam

    > Licencje? Na jakiej podstawie???
    > Od kiedy to urzędnik skarbowy ma uprawnienia policji?
    >
    > Pleść głupoty to potrafisz, []

    no, może nie licencje, ale dowody zakupu - tak samo jak może żądać faktury na
    zakup łopaty - w szczególności, gdy ta faktura została zaliczona w koszty;

    ps
    a licencje to można sobie wydrukować - jest dołączona do każdej wersji
    oprogramowania, tj. do tej pirackiej też;

    --
    MaciejP

  • 6. Data: 2004-02-24 14:38:30
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 24 Feb 2004 14:55:05 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, tosia32
    napisał(a):

    > URZEDNIK MA PRAWO WGLĽDU W KOMPUTER JEŻELI STOI W FIRMIE LUB JEST NA
    > EWIDENCJI ŒRODKÓW TRWAŁYCH. PONADTO W CZASIE KONTROLI WYMAGAJĽ WSZYSTKICH
    > LICENCJI NA UŻYWANE PROGRAMY.

    PRZESTAŃ w końcu się drzeć !!
    PLONK WORNING !
    --