  • 1. Data: 2002-06-24 12:34:55
    Temat: Korekta faktury VAT
    Od: "Aseta" <a...@a...pl>

    Otrzymałam korektę do faktury Vat wystawionej w maju. Mam ją podpisać i
    odesłać. Problem polega na tym, że nie wiem dlaczego otrzymałam dwie kopie i
    dwa oryginały (daty czerwcowe). Nie wiem, które z egzemplarzy mam odesłać.
    Jedną kopię i jeden oryginał czy dwie kopie ? Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam

    Gabi

  • 2. Data: 2002-06-24 18:35:09
    Temat: Re: Korekta faktury VAT
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Może są to swie faktury korygujące?

  • 3. Data: 2002-06-24 19:39:46
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Prawdopodobnie są to różne korekty - zatrzymujesz sobie oryginały.

    Oczywiście najlepiej zadzwonić do wystawcy i wyjaśnić u niego.

    Pzdr
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-06-25 13:56:13
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl> wrote in message
    > Prawdopodobnie są to różne korekty - zatrzymujesz sobie oryginały.

    Eeetam...

    najprawdopodibniej przypomnieli sobie ze teraz trzeba miec podpis i date
    na kopii faktury....
    Drukowali "przez kopie", by "podmienic" stare kopie bez podpisu na nowe..

    > Oczywiście najlepiej zadzwonić do wystawcy i wyjaśnić u niego.

    Najlepiej.
    Bo sie zrobi taki B***piii (Balagan), ze moze byc klopot.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-06-25 16:31:59
    Od: "Aseta" <a...@a...pl>

    Nie są to dwie różne korekty. Obydwie kopie i obydwa oryginały są
    identyczne. Prawdą jest też, że fakturę, którą skorygowano wystawiono bez
    podpisu (w miejsce podpisu przyjmującego fakturę jest "z upoważnienia").
    Nigdy żadnego upoważnienia nie dawałam. Być może dotarło to do nich przy
    okazji korygowania faktury. Nadal jednak nie wiem, czemu mają służyć dwie
    identyczne korekty. Chyba jednak zadzwonię.

    Dziękuję

    Gabi

  • 6. Data: 2002-06-25 16:51:08
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    > okazji korygowania faktury. Nadal jednak nie wiem, czemu mają służyć dwie
    > identyczne korekty. Chyba jednak zadzwonię.

    Ale co te faktury koryguja? Zmniejszaja cene, podwyzszaja, bład w stawce
    podatku, zwrot towaru?

    Karol

  • 7. Data: 2002-06-25 16:54:30
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    > podpisu (w miejsce podpisu przyjmującego fakturę jest "z upoważnienia").
    > Nigdy żadnego upoważnienia nie dawałam. Być może dotarło to do nich przy

    A jaki ma to zwiazek z faktura korygujaca?

    >Nadal jednak nie wiem, czemu mają służyć dwie
    > identyczne korekty.

    Moze program fakturujacy default drukuje dwa egzemplarze. Zmienieli papier w
    drukarce na podwojny i wyslali ci 2x2.
    Osoba wystawiajaca byla slabo przeszkolona i teraz polowa grupy zastanawia
    sie skad podwojna korekta :-)

    Karol