  • 1. Data: 2006-01-04 18:02:21
    Temat: Korekta - rachunek.
    Od: "gieroj44" <g...@w...pl>

    Witam.

    Jestem nie na Vacie. Wystawiam rachunki. Mam pytanko nastepujace:

    Czy jesli w listopadzie klient kupil ode mnie fotel i teraz w grudniu
    korzystajac z prawa do odstapienia od sprzedazy fotelik mi oddal to.... czy
    moge wystawic korekte w grudniu??? Jesli tak to jaka date powinna taka
    korekta posiadac (litopadowa czy grudniowa) bo listopad juz w US
    roczliczylem?

    A moze taka sprawe powiniem inaczej rozwiazac w papierach??

    Pozdrawiam i dzieki z gory za pomoc.

    --
    KOSMED - Profesjonalny sprzęt kosmetyczny.
    0-502-981-882.

  • 2. Data: 2006-01-04 18:57:01
    Temat: Re: Korekta - rachunek.
    Od: "gieroj44" <g...@w...pl>

    Witam ponownie.

    Dodam jeszcze ze jest mozliwosc, ze dam kupujacemu rabat i wtedy towar
    jednak wezmie. Jesli sie na taka opcje zdecyduje to jak wtedy zmniejszyc "na
    papierach" zdarzenie gospodarcze z listopada w grudniu? Z tego co sie
    orientuje to dokument korekta rachunku (analogiczny do korekty faktury) nie
    wystepuje.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2006-01-06 22:58:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Jan 2006, gieroj44 wrote:

> [...]
    >
    > Czy jesli w listopadzie klient kupil ode mnie fotel i teraz w grudniu
    > korzystajac z prawa do odstapienia od sprzedazy fotelik mi oddal to.... czy

    "a dlaczego by nie" ?

    > Jesli tak to jaka date powinna taka
    > korekta posiadac (litopadowa czy grudniowa)

    Ykhm... a sprawdziłeś co ma być na f-rze korekcie ?
    (hint DWIE daty!)

    > bo listopad juz w US roczliczylem?

    Nie wadzi. Korekty są właśnie po to żeby można je było zaksięgować
    "teraz" (i dzięki temu korekta transakcji nie pociąga za sobą lawiny
    w postaci korekty deklaracji).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-01-06 22:59:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Jan 2006, gieroj44 wrote:

    > papierach" zdarzenie gospodarcze z listopada w grudniu? Z tego co sie
    > orientuje to dokument korekta rachunku (analogiczny do korekty faktury) nie
    > wystepuje.

    ...bo to się chyba "nota korygująca" zazwyczaj nazywa :)
    Dobrze gadam?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)