  • 1. Data: 2004-06-07 08:11:37
    Temat: Korekta rocznego zeznania podatkowego
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    Znalazłem błąd w swoim PIT za 2003. Tego PITa składałem
    razem z PIT-D, czy teraz robiąc korektę powinienem ponownie
    składać ten załącznik, który nie zawierał błędów?

    Marek

  • 2. Data: 2004-06-07 08:22:25
    Temat: Re: Korekta rocznego zeznania podatkowego
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Marek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    w zasadzie tak ponieważ PIT D jest załącznikiem a korygujesz całego pita
    rocznego

    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-07 08:31:09
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Opix" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

    > w zasadzie tak ponieważ PIT D jest załącznikiem a korygujesz całego
    pita
    > rocznego

    dziękuję i pozdrawiam
    Marek