  • 1. Data: 2002-07-19 09:46:54
    Temat: Korekta wartości początkowej ŚT
    Od: "Michal" <k...@b...com>

    Kupiełem 3 lata temu ŚT za DEM warty przykładowo wg kursu SAD 100.000. Teraz
    po trzech latach płacę za niego 100% wartości i wychodzi ok. 90.000. Jak
    skorygować wartość brutto ŚT i co z odpisami zaliczonymi w KUP za poprzednie
    3 lata - też korygować?

    Michał

  • 2. Data: 2002-07-20 10:27:07
    Temat: Re: Korekta wartości początkowej ŚT
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Michal" <k...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > po trzech latach płacę za niego 100% wartości i wychodzi ok. 90.000. Jak
    > skorygować wartość brutto ŚT i co z odpisami zaliczonymi w KUP za

    Z tego co pamiętam to póżniejsza płatność nie wpływa na wartość użytkowanego
    środka trwałego a różnice kursowe są kosztem operacji finansowych .
    Jolka