  • 1. Data: 2004-02-18 15:56:46
    Temat: Korekta zeznania PIT - czy jest limit wsteczny ?
    Od: i...@p...pl

    Czy jest jakiś limit, do którego roku wstecz można
    składać korektę a innaczej czy mogę teraz złożyć
    korektę za lata 1999-2002 ?

    Jurek S

  • 2. Data: 2004-02-18 16:22:20
    Temat: Re: Korekta zeznania PIT - czy jest limit wsteczny ?
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    Użytkownik <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest jakiś limit, do którego roku wstecz można
    > składać korektę a innaczej czy mogę teraz złożyć
    > korektę za lata 1999-2002 ?
    >
    > Jurek S
    Korektę czego?
    Agata

  • 3. Data: 2004-02-18 17:51:22
    Od: i...@p...pl

    > Korektę czego?

    Korektę zeznania PIT za lata 1999,2000,2001 i 2002.
    Z racji DG płaciłem ubezpieczenie zdrowotne, które
    mogłem w rozliczeniu rocznym odliczyć sobie.
    Niestety dowiedziałem się o tym dopiero teraz
    i dlatego chce złożyć korektę za lata ubiegłe.

    Jurek S

  • 4. Data: 2004-02-18 19:46:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <7...@n...onet.pl>, i...@p...pl wrote:

> [...]
    > mogłem w rozliczeniu rocznym odliczyć sobie.
    > Niestety dowiedziałem się o tym dopiero teraz
    > i dlatego chce złożyć korektę za lata ubiegłe.

    Możesz, tyle że całą księgowość lepiej mieć wtedy kryształową, bo wkładasz
    głowę w paszczę lwa i masz tak z 50% szans na kontrolę. ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 5. Data: 2004-02-19 03:23:44
    Od: ala <w...@o...pl>

    > Teoretycznie takiego limitu nie ma.
    W rzeczywistości jesliz złozysz korektę zmniejszającą podatek za lata wcześmiesze niz
    2002 r , US moze te korekty nie przyjąc. Powinieś to uzgodnić ze swoim Urzędem
    skarbowym.

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 6. Data: 2004-02-19 08:57:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004, ala wrote:

    >+ Teoretycznie takiego limitu nie ma.

    Znajdzie się:
    - przedawnienie (chyba z Ordynacji wynika), nie ma podstaw żeby
    nie miało działać w obie strony
    - okres przechowywania dokumentacji (też Ordynacja, AFAIR)

    >+ W rzeczywistości jesliz złozysz korektę zmniejszającą podatek
    >+ za lata wcześmiesze niz 2002 r , US moze te korekty nie przyjąc.

    Możesz wyjaśnić na jakiej podstawie ?
    Roczny limit na korekty jest AFAIK tylko na VAT...

    pozdrowienia, Gotfryd