  • 1. Data: 2004-09-09 21:00:24
    Temat: Korekta zeznania podatkowego PIT37 za 2003 r. - jeszcze mozliwa??????
    Od: "MZG" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Witam,
    wlasnie zorientowalam sie, ze zrobilam blad wypelniajac tegorocznego (czyli
    za 2003 r.) PIT-a.. nie wpisalam skladki na ubezpieczenie spoleczne. Gdy
    teraz to wyliczylam, okazuje sie, ze gdybym to wpisala mialabym znacznie
    wiekszy zwrot.. Dziwi mnie troche , ze Urzad Skarbowy nie kazal mi sie
    stawic i tego poprawic. bo przeciez skladke na zdrowotne mialam, wiec chyba
    powinno wydac im sie dziwne , ze nie ma tej za ubezpieczenie spoleczne. Ale
    coz.. Teraz ja mam te swiadomosc.. tylko co z tego.. czy mam zapomniec o
    tym?? czy moge jeszcze zlozyc korekte za tego PIT-a>???? BArdzo prosze o
    pomoc, bo to naprawde dosc spora dla mnie kwota i juz mi jej szkoda..
    komentarze w rodzaju: sama jestes sobie winna , prosze sobie podarowac, bo i
    tak podle sie czuje.

    Z gory dziekuje za pomoc

    ---
    pozdrawiam
    MZG

    ---

  • 2. Data: 2004-09-09 21:05:23
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "MZG" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > wlasnie zorientowalam sie, ze zrobilam blad wypelniajac tegorocznego
    (czyli
    [...]

    Normalnie skladaj korekte.

    marekz

  • 3. Data: 2004-09-09 21:58:38
    Od: "Kurdebalans" <m...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MZG" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > (czyli
    > [...]
    >
    > Normalnie skladaj korekte.
    > marekz

    Sama korekta nic tu nie da.

    Należy złożyć korektę.
    Pismo wyjaśniające.
    Wniosek do Nacz. US o stwierdzenie nadłaty
    w podatku dochodowym za ... rok.
    Przygotować się na wezwanie w sprawie
    udokumentowania WSZYSTKICH odliczeń.
    Wg ordynacji podatkowej na załatwienie
    sprawy US ma dwa miesiące.
    Sprawa kończy się decyzją.
    Jak coś pójdzie nie tak to decyzją odmowną.
    [kurdebalans]